تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

خوراکی ها و آب میوه های موثر در کاهش تورم

طبق مطالعه جدید پژوهشکاران کالج ایالتی جورجیا، ترکیب طبیعی (رسوراترول) که خیلی در مواد غذایی پیدا می شود، به کاهش التهاب در انسان کمک می کند.

 به نقل از مهر رسوراترول یک ترکیب ارگانیک می باشد که باعث افزایش حافظه شده و به جسم آدم کمک می رساند تا بر خطرهایی مانند سرطان روده، سرطان ریه و آلزایمر پیروز شود.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

  • امیر امیر


طریقه چمدان بستن به طریقه دکتران پوست


موقع سفر مهم‌ترین و ضروری‌ترین ابزار آرایشی‌تان را همراه0 داشته باشید

 

بیشتر ما مسافرت کردن را دوست میداریم، از مسافرت لذت می‌بریم و تلاش می‌کنیم برنامه‌ای

 برای سفر کردن داشته باشیم. ولی در این بین کسانی هم هستند که از مسافرت کردن رضایتی ندارند

؛ چون با مشکلات مختلف پوست و مو دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از کدر شدن پوست گرفته تا فر شدن موها.

چنگ زدن، سشوار بیش از حد یا اتو کردن دائم مو خصوصا در مناطق مرطوب که موها دچار وزشدگی می‌شود، مشکل را بیشتر می‌کند. برای خوش‌حالتی موهای‌تان آب به اندازه کافی بنوشید و سبزیجات مصرف کنید.

حتما ضدآفتاب بزنید
شایع‌ترین مشکلی که در مسافرت‌ها برای افراد به وجود می‌آید، آفتاب‌سوختگی است. این مساله در مناطق آفتابی بیشتر اتفاق می‌افتد اما برخلاف تصور همه، حتی در مناطق دیگر مثل مناطق ابری و برفی هم امکان آفتاب‌سوختگی وجود دارد؛ بنابراین فکر نکنید اگر به منطقه‌ای سفر می‌کنید که آفتاب زیادی ندارد؛ پس آفتاب سوخته نمی‌شوید. به علاوه افراد زیادی در مسافرت‌های خود خصوصا به مناطق آفتابی به فکر برنزه کردن می‌افتند و ساعات طولانی را در آفتاب می‌گذرانند که در این حالت احتمال آفتاب‌سوختگی بسیار بیشتر خواهد شد.

چمدان بستن برای سفر, سفر رفتن

شایع‌ترین مشکلی که در مسافرت‌ها برای افراد به وجود می‌آید، آفتاب‌سوختگی است

 
اولین راه پیشگیری از آفتاب‌سوختگی این است که در ساعات اوج تابش خورشید یعنی 9صبح تا چهار بعد از ظهر، کمتر در معرض تماس با آفتاب باشید. راه بعدی هم استفاده مکرر، متوالی و منظم از کرم‌های ضدآفتاب است. لازم است از یک ضدآفتاب مناسب پوست‌تان استفاده کنید تا بیشترین محافظت را برای‌تان داشته باشد. ضدآفتاب‌های ایرانی و خارجی از درجه کیفی یکسانی برخوردارند و انواع خارجی مزیت بیشتری ندارند.

بنده برای مراجعانم ضدآفتاب ایرانی تجویز می‌کنم.  SPF مناسب هم بستگی به نوع پوست‌تان دارد اما این عدد نباید کمتر از 30 باشد. برای اینکه بیشترین میزان بهره را از ضدآفتاب نصیب خود کنید، باید آن را هر سه ساعت یک‌بار تجدید کنید و ضدآفتاب قبلی را هم نشویید. به علاوه اگر قصد برنزه کردن دارید از کرم‌های اتوبرنزه استفاده کنید تا آسیب کمتری متوجه پوست‌تان شود.

 

کرم مرطوب‌کننده برای مسافران کوهستان
 سرما و وزش باد در مناطق کوهستانی، اغلب باعث خشکی، پوسته‌پوسته شدن و زبری پوست می‌شود. به علاوه گاهی الیاف ضخیم به کار رفته در لباس‌های گرم، بیشتر باعث آسیب و حساسیت می‌شود. در ضمن به دلیل سرما تمایل به مصرف آب کمتر است و همین موضوع خشکی پوست را بیشتر می‌کند. پس برای مقابله با سرما و وزش باد، حتما پوست‌تان را با کلاه و شال و لباس‌های مناسب بپوشانید.

استفاده از کرم مرطوب‌کننده برای درمان خشکی لازم است که باید هر ساعت روی پوست‌تان خصوصا روی پوست صورت تجدید شود. کرم‌های ترمیم‌کننده هم می‌تواند کمک‌کننده باشد.

موهای‌تان را با نقاب و شال بپوشانید
سعی کنید موهای‌تان را با کلاه، نقاب، روسری یا شال از آفتاب بپوشانید. به علاوه شامپوی مناسب با نوع پوست سرتان استفاده کنید که ضرر آفتاب برای‌تان دوچندان نشود. می‌توانید از ماسک مو، نرم‌کننده، انواع واکس مو و. . . استفاده کنید که روی موهای‌تان را پوشانده و به آن رطوبت بدهد.

 

عینک آفتابی داشته باشید
عینک آفتابی بزرگی به صورت بزنید که بخش زیادی از صورت‌تان را بپوشاند. این عینک به شما کمک می‌کند اشعه‌های ماورای بنفش خورشید در مناطق ساحلی و ارتفاعات کوهستان کمتر به چشم‌های‌تان آسیب وارد کند.


صابون و شامپوی مخصوص خودتان را داشته باشید
اگر به هتل می‌روید، بهتر است از شوینده‌هایی که موجود است، استفاده نکنید. مسلما پرسنل هتل نوع پوست شما را نمی‌دانند و در تمام اتاق‌ها صابون و شامپوی مشابه برای پوست‌های معمولی می‌گذارند. بهتر است صابون و شامپوی مخصوص خودتان را همراه داشته باشید.

پوست‌تان را شاداب نگه دارید
استفاده از لوسیون‌های مرطوب‌کننده و روغن‌های طبیعی مثل روغن زیتون، بادام و... می‌تواند رطوبت بدن شما را حفظ کند و خشکی آن را از بین ببرد. پس نوشیدن آب کافی، مصرف میوه و سبزیجات و خصوصا ویتامین C را از یاد نبرید. از حمام‌های داغ و طولانی‌مدت یا رفتن مکرر به استخر و دریا خودداری کنید. شاید مهم‌ترین نکته همین استفاده از مرطوب‌کننده‌ها در سفر باشد. برای رفع خشکی صورت هم اگر می‌توانید از بخور سرد و گرم و همچنین ماسک‌های میوه‌ای مرطوب‌کننده استفاده کنید.

  • امیر امیر

 رستوران و منطقهبارسلونا ی سرزمیناسپانیا

توراسپانیا هتل و شهربارسلونا سرزمیناسپانیا

در کنار ساحل Barceloneta و با چشم اندازهای جذاب نسبت به شهر بارسلونا هتل پنج ستاره جالب و بادبانی شکل و

 بارسلونا (W Barcelona hotel Spain ) واقع شده است که یکی از برترین موردهای اقامتی برای توریستان تور سرزمیناسپانیا

است . رستوران و شهربارسلونا سرزمیناسپانیا یک رستوران مجلل و بسیار شیک است که اتاق های آن به شیوه خیلی مدرنی طراحی شده و به دریای مدیترانه و یا منطقه مشرف می باشند .

هتل و بارسلونا اسپانیا ۲۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی Barceloneta و ایستگاه های اتوبوس خارج از هتل فاصله دارد.

 

اتاق های هتل و بارسلونا اسپانیا به نیمکتهای راحتی، تلویزیون LCD، جایگاه iPod و دوش بارانی مجهز می باشند. در کنار اتاق های استاندارد اتاق های پاک و بدون سیگار و اتاق و امکانات برای معلولین نیز وجود دارد . مرکز آب گرم Bliss، از یک جکوزی، اتاق سونا و بخار، خدمات متنوع تمددگر اعصاب و معالجات زیبایی بهره مند می باشد که یک اقامت آرامش بخش را به مهمانان هدیه می دهد .

هتل و بارسلونا اسپانیا

مهمانان می توانند در استخر روباز هتل شنا کنند و یا از ریلکسیشن با ماساژ لذت ببرند . سولاریوم هتل به منظور استفاده علاقه مندان ایجاد شده است . می توانید در مرکز بدنسازی هتل به فعالیت های ورزشی بپردازید و یا برای تفریح و خوشگذارنی به کلوپ با DJهتل و بارسلونا اسپانیا بروید .

  • امیر امیر


با سایه چشم های منحنی، خط چشم جذاب درست کنید!


آیا مایلید از پینک های براق خط چشم بهره مند شوید و یا سبک های مختلف آرایشی را استفاده کنید ولی از سوی دیگر فکر خرج کردن برای خریداری سایه چشم های پینکی را ندارید،  در این حالت این نوشته برای شما بسیار سوداور می باشد. در پایین می توانید با یک طریق ساده و تند سایه چشم های شکسته خویش را مبدل به سایهچشم های رنگی کنید:

مواد لازم:
یک ظرف کوچک برای نگهداری محصول جدید در ان
پودر رنگی آرایشی باز و یا سایه چشم در رنگ دلخواه
آب
قلم خط چشم
پرایمر چشم یا صورت
گوش پاک کن

مراحل زیر را دنبال کنید تا خط چشم مخصوص خود را با سایه چشم درست کنید:


مرحله 1
 دست های خود را بشویید تا ضدعفونی شود. سپس سایه چشم انتخابی را برداشته و آن را به شکل پودر خارج کنید. پیش از استفاده از آن به عنوان خط چشم ، تاریخ انقضای آن را کنترل کنید. اگر خط چشم اکلیلی و براق دوست دارید به دنبال سایه چشم های پودری باشید که حاوی ذرات براق هستند. اگر رنگ مات را دوست دارید از سایه چشم های پودری مات استفاده کنید. همچنین می توانید از پودر رژگونه، پودر هایلایت یا هر پودر باز آرایشی برای ساخت این خط چشم استفاده کنید. در آموزش زیر از سایه چشم بنفش استفاده شده است.

با چوب پنبه به آرامی سایه چشم را خراش دهید تا پودر آن را به ظرف کوچک منتقل کنید. ظرف شما باید پیش از مصرف کاملا شسته و تمیز باشد تا منجر به تولید باکتری و عفونت نشود.


مرحله 2
اکنون چند قطره آب به پودر اضافه کرده تا یک محلول مایع درست شود.


مرحله 3
 از یک قلم خط چشم نازک برای هم زدن مواد استفاده کنید تا به شکل یک خط چشم مایع درآید. بهتر است قطرات آب کم کم اضافه شود تا مواد آبکی نشود. به مدت 2 دقیقه پودر سایه چشم را با آب مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شده و ذرات درشت در آن باقی نماند.


مرحله 4
در این مرحله چند قطره کوچک از پرایمر صورت یا چشم به این مخلوط اضافه کنید. به گزارش پرشین وی این مرحله اختیاری است ولی به دلیل ماندگارتر شدن خط چشم توصیه می شود. همچنین انجام این مرحله مانع هرگونه خطوط چین خوردگی و تکان خوردن ماده می شود.


مرحله 5
مواد را به مدت نیم دقیقه هم بزنید تا پرایمر کاملا در خط چشم مخلوط شود. در ظرف را محکم ببندید. این خط چشم برای مدت زیادی باقی خواهد ماند و همچنین خشک نشده و کیفیت آن پس از چندین روز از بین نخواهد رفت.

در صورتی که خط چشم ساختگی شما دارای پرایمر باشد می تواند تا 4 ساعت ماندگاری داشته باشد و تاریخ انقضا آن مطابق با تاریخ انقضا سایه چشم خواهد بود.

  • امیر امیر

کشور چین قدرتمندترین بزرگ‌ کامپیوتر دنیا را تولید کرد

کشور چین با استفاده از ریزتراشه‌های ساخته شده توسط متخصصین خویش، |پیروز|موفق} به ساخت سریع ترین ابر‌ کامپیوتر کره خاکی  شده است.

به گفته اخبار به گفته ازجست وجوگر یاهو، چین توانست با موفقیت مقتدرانه بزرگ‌ رایانه دنیا را بدون کمک گرفتن از آمریکا و استفاده از فناوری‌های آن کشور بسازد.

این ابررایانه که Sunway TaihuLight نام دارد، دارای دو برابر سرعت نمونه قبلی بوده و از توانایی پردازش یک کوادریلیون در ثانیه برخوردار است که این میزان در مقایسه با نمونه قبلی که در چین و با استفاده از تراشه‌های  شرکت آمریکایی اینتل ساخته شده بود بیشتر است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که چین دارای ابررایانه های بیشتری نسبت به آمریکا است.

 متخصصان براین باورند که تحریم‌های آمریکا علیه چین با هدف جلوگیری از بهبود فناوری‌ ابررایانه‌ها بوده است. اما چین به جای توقف فعالیت‌های خود،‌ تمامی بودجه و سرمایه خود را صرف تولید و توسعه این ابررایانه‌ها کرده است.

این ابر رایانه که در مرکز ابر رایانه ملی چین واقع شده، برای مدل سازی آب و هوا و انجام پژوهشهای علمی استفاده خواهد شد.

 ابر رایانه کشور چین، به دلیل سرعت و به واسطه تست توسط کارشناسان آلمان و آمریکا، در لیست TOP500که دو بار در سال منتشر می شود قرار گرفته است.

این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که از 10 رایانه سریع جهان، دو دستگاه در چین، چهار مورد در آمریکا و به ترتیب در ژاپن، آلمان، سوئیس و عربستان سعودی یک دستگاه وجود دارد.

چین  هزینه های بسیار زیادی را صرف انجام پروژه های علم و فناوری کرده و به دنبال آن به یک پیشرو در زمینه فناوری‌های پیشرفته تبدیل شده است.

مقامات چین همچنین قصد دارند تا بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان را در جنوب شرقی این کشور راه اندازی کنند

  • امیر امیر