تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

"دکوراسیون اتاق و گنجهپوشاک

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

استفاده از شیوه های جدید برای طراحی فضای داخلی منزل سبب ایجاد تنوع و زیبایی خاصی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل میشود و یک دکوراسیون داخلی مدرن و امروزی برای ما بوجود می آورد.

خانه های لوکس همیشه منبع خوبی برای الهام گیری در طراحی داخلی هستند اگر دنبال استایل های جدید طراحی هستید یا تنها به وسایل مطابق با مد روز علاقه دارید، مشاهده و آشنایی با معماری داخلی آپارتمان لوکس می تواند بهترین مدل ها در اختیارتان قرار بدهد. دکوراسیون داخلی چنین آپارتمان های خاصی، همیشه حتی به میزان کم از ایده های طراحی با بودجه کم و پایین نیز بهره می برند. به معنی دیگر وقتی در مورد آپارتمان لوکس صحبت می کینم لزوما تمامی گوشه و کنارهای چنین خانه هایی با وسایل گران قیمت و پیچیده پر نشده است و همیشه فضاهایی با دکوراسیون ساده و ارزان اما زیبا وجود دارند.

گچبری کلاسیک برای دکوراسیون شاهانه یکی از مواردی است که به خوبی می تواند چهره ی دکوراسیون شما را دگرگون کند، این گچبری را علاوه بر سقف می توانید به عنوان قاب آینه ها و یا شومینه ها استفاده کنید و چهره ی خاصی به دکوراسیون خود ببخشید.

وقتی کوسن را به مبلمان خود اضافه کرده اید با یک ترفند ساده می توانید ظاهر لوکس آن را چندین برابر کنید، کافی است برای آن پارچه های مخملی یا پارچه های ساتن با رنگ های لوکس و شاهانه انتخاب کنید تا ظاهر دکوراسیونتان منحصر به فرد تر شود.

یکی از ابتکاراتی که می تواند فضای شما را مدرن تر کند، ست کردن رنگ یکی از دیوارها با مبلمان یا پرده است و یا حتی می توانید پس از رنگ کردن فضا یکی از دیوارها را با سبکی هنری بیارایید. استفاده از عناصر همرنگ، هم بافت یا هم طرح، جذابیت و تنوع خاصی به اتاق ها می دهد

مبلمان یکی از موارد مهم در تغییر اتاق شماست. لازم نیست حتما از مبلمان گرانقیمت استفاده کنید یا حتی آن‌ها را عوض کنید. بلکه می‌توانید از روش‌های دیگر مثلا تغییر چیدمان یا تعویض رویه استفاده کنید. مبلمان و قطعات اصلی دکوراسیون خانه را در یک سبک خریداری کنید. انتخاب یک مبلمان زیبا و چیدمان مناسب آن می تواند نقش مهمی در زیبایی و جلوه اتاق نشیمن منزل شما داشته باشد. در هنگام انتخاب مبلمان بایستی تناسب آن با دکوراسیون خانه و همچنین راحتی آن در نظر گرفته شود. استفاده از مبلمان ساده فضای اتاق را مدرن تر می کند.

تعجب نکنید! گاهی با برجسته کردن یک عنصر همیشگی در فضای داخلی می توانید چهره ی دکوراسیون خود را زیر رو کنید و زیبایی خاصی با کمترین هزینه به فضای داخلیتان ببخشید.

یکی از لوازمی که در اکثر خانه های لوکس قرار دارد ویترین هایی پر از ظروف کریستالی است! اما من نمی خواهم به شما پیشنهاد یک ویترین کنده کاری شده و با ظروف کریستالی آلمانی را بدهم! بلکه پیشنهادم به شما این است که از فرو رفتگی های دیوار خود استفاده کنید و یک ویترین خودتان بسازید! کافی است چند طبقه قرار دهید و روی آن را با ظروف کریستالی ساده و وطنی پر کنید!

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

  • امیر امیر

"دکوراسیون اتاق و گنجهپوشاک

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

نورپردازی در طراحی داخلی منزل و جلوه فضای داخلی منزل تاثیر زیادی دارد پس با استفاده از نورپردازی زیبا در طراحی دکوراسیون منزل میتوانید طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را منحصربفرد و زیبا کنید.

طراحی صحیح و بر طبق اصول نورپردازی دکوراسیون منزل یکی از مهم ترین مباحث در علم طراحی داخلی می باشد. آیا تابحال برایتان اتفاق افتاده است که به اتاق یا خانه ای قدم بگذارید و در همان ابتدا جذب دکوراسیون نفس گیر و بی نقض آن شوید؟ نکته این است که خود مکان ممکن است چندان جذاب و زیبا نباشد اما نورپردازی صحیح دکوراسیون منزل کاری کرده که آنرا جذاب تر و زیباتر از حالت عادی و معمولی خود نشان می دهد. قدرت نورپردازی در دکوراسیون بسیار زیاد است و می تواند یک اتاق را بی نظیر و حتی بلعکس آن را نازیبا و نامناسب جلوه دهد. برای مثال نبودن روشنایی کافی در اتاق آنرا کسل کننده نشان خواهد داد.

همچنین روشنایی زیاد هم ضررات مخصوص بخود را دارد برای مثال روشنایی زیاد می تواند رنگ زیبای دیوارهای اتاق را سبُک و احمقانه نشان بدهد و حسی ناراحت در دکوراسیون اتاق بوجود بیاورد. اما هر اتاقی نورپردازی مخصوص بخود را نیاز دارد.

شاید به نظر نرسد ولی لوستر‌ها در طراحی خانه عنصر واقعا مهم و البته تاثیرگذاری هستند که نداشتن دقت در انتخاب نوع مناسب‌شان می‌تواند کلا همه تلاش‌تان را برای داشتن یک خانه امروزی به باد دهد؛ مثلا اگر طرفدار مبلمان و رنگ‌های مدرن هستید، بهتر است سمت لوستر‌ها و دیوارکوب‌های سنگین و کلاسیک نروید چراکه تناقض آنها در محیط اصلا خوشایند نیست فقط کافی است برای تهیه لوستر سبک دکوراسیون خانه، ارتفاع سقف، نوع نور مورد نیاز محیط و. . . را در نظر داشته باشید تا نورپردازی‌تان با سایر عناصر دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد وگرنه غیر از این، خانه‌تان به یک سمساری بیشتر شباهت پیدا می‌کند. استفاده از نورپردازی داخلی‌ رو به بالا را هم در سالن پذیرایی فراموش نکنید؛ کار تازه‌ای که این روزها رواج زیادی دارد. این نوع نورپردازی بخش بالایی فضا را به‌طور کامل روشن می‌کند بدون اینکه نور مستقیم و با شدت از بالا به پایین بتابد و چشم را آزار دهد. بهترین مکان برای قرار دادن این چراغ‌ها پشت گیاهان آپارتمانی یا پشت مبلمان و وسایل بزرگ است؛ این‌طوری سالن پذیرایی‌تان مجلل‌تر از همیشه نشان داده می‌شود.

همانطور که مستحضر هستید اتاق پذیرایی و نشیمن خانه جایی است که اکثر فعالیت ها در آن صورت می گیرد بخصوص در زمانی که مجالسی و مهمانی هایی در خانه تدارک دیده اید. همچنین بیشتر افراد وقت خود را در حال مطالعه، تماشای تلویزیون یا لم دادن بروی مبلمان قسمت نشیمن می گذارند. به همین خاطر که اتاق نیشمن و پذیرایی برای کارهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرند، روشنایی این قسمت باید به آسانی قابل کنترل باشد تا با توجه به وجود کم نوری (نبود نور طبیعی یا نور روز) و موقعیت اتاق کاملا قابل تنظیم باشد. استفاده از لامپ های سقفی رشته ایی اگر اهل مطالعه در این مکان ها هستید بهترین گزینه خواهد بود. در کنار کلید چراغ ها باید سوئیچی جهت تنظیم میزان روشنایی این لامپ ها نیز وجود داشته باشد تا بر اساس نیاز خود، روشنایی اتاق را تنظیم کرده باشید. استفاده از لامپ ها و چراغ های زمینی و رومیزی باید در مکان هایی باشد که نیاز به نور بیشتر احساس می شود. این لامپ ها حس آرامش بیشتری در محیط ایجاد می کنند که در صورت استفاده از آنها می توانید تعدادی از چراغ های سقفی را خاموش نگه دارید.

قدیم‌ترها که آشپزخانه‌ها سرتاسر کابینت‌های فلزی ردیف داشتند و کاشی‌های گلدار یک دست، فقط یک رشته سیم از سقف آویزان بود و لامپی ۱۰۰ واتی. آنهایی هم که می‌خواستند در آشپزخانه‌شان سنگ‌تمام بگذارند نهایتا یک لوستر حبابی یا حصیری به سیم معلق در زمین و هوا وصل می‌کردند. اما حالا زمانه فرق کرده، دکوراسیون‌ ها به هم ریخته و مدرنیته حتی پایش به آشپزخانه هم باز شده است.

و درنهایت نکته مهم آخر در اتاق نشیمن، توجه به موقعیت میز تلویزیون است. سعی کنید نور در مقابل صفحه تلویزیون به هیچ عنوان قرار نگیرد تا در دیدتان مشکل ایجاد نکند.و درنهایت نکته مهم آخر در اتاق نشیمن، توجه به موقعیت میز تلویزیون است. سعی کنید نور در مقابل صفحه تلویزیون به هیچ عنوان قرار نگیرد تا در دیدتان مشکل ایجاد نکند.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

  • امیر امیر

عنوان : روش هایی جهت عوض کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی برای بهره بردن بهتر و بیشتر از تمام متراژ مهم دستشویی

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

انتخاب مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل از ضروری ترین احتیاجات هر منزل است و نقش مهمی را در طراحی داخلی فضای خانه به عهده دارد.

هرطوری و با هر منطقی که حساب کنید، به مبل راحتی در خانه تان احتیاج خواهید داشت، مبل هایی که کمک تان می کنند تا هم دکوراسیون داخلی خانه تان زیباتر باشد، هم پناهگاهی باشند برای خستگی های یک روز کاری سخت، البته در روزهایی مثل نوروز که خانه آدم پر می شود از مهمانان خوش قدم، نقش این مبل ها کمی فرق می کند، آن ها به مهمان های تان اجازه می دهند تا احساس صمیمانه و دوستانه تری در فضای داخلی خانه شما داشته باشند.پس با ما همراه باشید تا اگر خواستید برای عید امسال مبلمانی برای منزلتان را تهیه کنید، دست کم با انواع مختلف آن آشنا باشید.

خرید مبلمان های راحتی می تواند برای تان مقرون به صرفه تر باشد. اگر فقط احتیاج دارید که به خانه تان نشیمن اضافه کنید، به شما پیشنهاد می کنم که به سراغ خرید صندلی های تک نفره و زیبایی بروید که در عکس های بالا می بینیدشان.

اگر نمی خواهید به صورت خاص روی یک مورد از مبلمان های راحتی خانه تمرکز کنید، باید آن ها را به صورت ست های مبلمان های راحتی خریداری کنید که البته کار شما را هم راحت تر خواهند کرد چرا که دیگر دغدغه هماهنگ کردن آن ها را با بقیه اجزای و لوازم دکوری خانه را ندارید.

چنانچه نمی‌خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید، باید رنگ دیوار و کاناپه‏ی روبه‏روی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود. به عنوان مثال، اگر رنگ قهوه‌ای شکلاتی را برای کاناپه انتخاب کرده‌اید، از رنگ کرم برای دیوار استفاده کنید. در هر حال در نظر داشته باشید زمانی که مبلمان شما به عنوان نقطه کانونی فضا است، باید با تم و سبک فضا هماهنگ باشد.

سبک فضای خود را مشخص کنید. آیا فضای شما مدرن، کلاسیک یا مینیمالیست است؟ مبلی را انتخاب کنید که سبک فضا را انعکاس ‌دهد. به عنوان مثال، برای فضای مدرن خود، کاناپه‌ای با خطوط هندسی ساده و نشیمنی نزدیک به زمین انتخاب کنید. چنانچه هنوز فضا را دکور نکردید، رنگ و سبک مبلمان منطقه‌ای می‌تواند کلید خوبی برای انتخاب رنگ و سبک غالب فضا باشد.

در مورد انتخاب پارچه و جنس مبلمان ال‌شکل هم باید همین دقت را داشته باشید. پارچه‌ای که برای کاناپه انتخاب می‌کنید باید مطابق با سبک فضا باشد. به جنس کاناپه نیز توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید از این کاناپه در فضای نشیمن استفاده کنید، حتماً از پارچه‌هایی بادوام با رنگ‌های نسبتاً تیره استفاده کنید.

کاناپه‌های مقطعی، تکه بزرگی از مبلمان یا تمامی آن را تشکیل می‌دهند. بنابراین، رنگ آن تأثیر زیادی در فضا دارد. اگر فضای کوچکی دارید، از انتخاب رنگ‌های تیره برای کاناپه بپرهیزید و از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. اگر نگران بی‌روح شدن فضا هستید، می‌توانید رنگ‌های شاد را با کمک کوسن‌ها به فضا وارد کنید؛ اما توجه داشته باشید که رنگ کوسن‌ها با دیگر رنگ‌های به‌کار رفته در فضا هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر مبل شما خاکستری است، از صورتی روشن، قرمز یا زرد به عنوان یک رنگ تأکیدی در قالب کوسن استفاده کنید، یا اگر مبل شما قهوه‌ای شکلاتی است، آبی فیروزه‌ای می‌تواند یک انتخاب خوب به عنوان رنگ تأکیدی باشد.

نکته:‌ قبل از خرید، باید چند گزینه را در مورد مبلمان امتحان کنید. روی آن‏ها بنشینید، راحتی پاها و کمرتان را بررسی کنید. عمق کاناپه هم باید برای اندام شما و افراد خانواده مناسب باشد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات کپی و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات هارد  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

  • امیر امیر

آموزش های آموختن تعمیرات بازیابی فیلم در موسسه فروش برگزار میشود

 ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هاردبازیابی اطلاعات هارد:به روندی گویند که طی آن اطلاعات هارد دیسک های مشکل دار ، اطلاعات از دست رفته ، بازیابی و ریکاوری می شود که به دانش والایی نیازمند است. تخصص  یک متخصص بازیابی اطلاعات به شدت مهم دارایه اهمیت است چرا که روش های یک متخصص به همراه استفاده از تکنولوژی ، ابزارات ، سیستم بازیابی اطلاعات تعمیر هارد دیسک تنها عامل موفقیت برای استخراج  اطلاعات هارد مشکل دار است.

تغییر رویه ذخیره اطلاعات از چاپ بر روی  کاغذ به ذخیره سازی در لیبل مغناطیسی که معمول ترین آن  هارد دیسک است  اهمیت این تکنولوژی که روزبه روز در حال پیشرفت می باشد را بزرگ تر می کند. اطلاعات در لیبل هارد شامل هر نوع رفرنس ، ایمیج ، فیلم ، مطلب ، صدا و انواع نرم افزار های مختلف می باشد .

متخصصین مرکز  هارد ایران با درک اهمیت اطلاعات در دوره حاضر از خاطره های به یاد ماندنی شخصی مانند ایمیج و فیلم تا اطلاعات سازمانی همواره در تکاپوی تحقیق و توسعه بهترین راه حل ها و همچنین کاهش مدت زمان بازیابی اطلاعات می کوشد .

چرا که امروزه فقط اهمیت اطلاعات رکن اصلی نیست  تایم دسترسی به اطلاعات نیز رکن  حائز اهمیتی  است.هارد چگونه کار میکند؟اطلاعات در فضایی به نام پلترها سیو میشود که برد وظیفه روشن کردن اسپیندل موتور و تکاف هد را دارا می باشد و هد پس از تکاف شروع به پرواز در سطح پلتر میکند  و عمل خواندن و نوشتن را روی سطح دیسک مغناطیسی ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هاردرا انجام می دهد. هد به هیچ عنوان تماسی با سطح پلتر نداشته و در روی بالشتکی از هوا حرکت میکند و با سرعت های متفاوتی دور در دقیقه حرکت میکندمدل های مختلف از دست دادن اطلاعات بصورت سهوی و عمدی از روی سطح پلتر پاک ، فرمت یا توسط ویروس حذف یا ناپیدا می شود .

این نوع از دست دادن اطلاعات از طریق نرم افزارهایی که زمینه فعالیت آنها بازیابی اطلاعات می باشد قابل ریکاوری میباشد البته به شرط اینکه اطلاعات جدیدی روی سطح هارد ریخته نشود و حجم اطلاعات ریخته شده در سطح  ریکاوری هارد  رابطه غیر مستقیم با شانس بازیابی اطلاعات دارد

یعنی هرچقدر اطلاعات بیشتری پس از حذف کردن برروی هارد ریخته شود امکان ریکاوری اطلاعات پایین می آیدهارد دچار عدم دیتکت یا عدم شناسایی درست می گردد.هارد در لپتاپ یا کامپیوتر خوانده نمی شود

دوره های آموزشی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در مراکز تعمیر لپ تاپ برگزار می گردد.

برای سفارش خرید کاندوم می توانید به سایت منتوشاپ مراجعه کنید.

  • امیر امیر

عنوان: در یک استارت‌آپ چگونه ریسک کنیم؟

این مقاله درمورد مدلهای مختلف عکس هنرمندان می باشد.

قبل از آنکه دانشگاه را رها کنید و به امید رسیدن به آرزوهایتان کسب و کاری را ایجاد کنید بهتر است این مقاله را با دقت بخوانید.
نگاهی به سرتیتر اخبار مربوط به بیزینس مثل خرید ۱۹ میلیارد دلاری WhatsApp توسط Facebook می‌اندازید و فکر می‌کنید که سال جدید سال استفاده از فرصت‌هاست. زیبایی و سرعت تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تقریباً به همه چیز در سرتاسر دنیا دسترسی داشته باشید و تقریباً هر چیزی را می‌توانید به صورت آنلاین فرا بگیرید. با وجود این همه دسترسی به اطلاعات بسیاری از افراد در اینکه هنوز دانشگاه سریع‌ترین راه رسیدن به موفقیت باشد تردید دارند. درستان را ادامه دهید یا خیر؟ برخی کارآفرینان پاسخ این سؤال را منفی می‌دانند.

به عنوان مثال جدیدترین لیست میلیاردرهای نشریه فوربز ۴۰۰ ثروتمند اول دنیا را معرفی کرده که از این ۴۰۰ نفر ۶۳ نفر ترک تحصیل کرده بودند.
یکی از موسسین Whatsapp یان کوم احتمالاً یکی از افراد در لیست سال ۲۰۱۵ خواهد بود و جالب اینجاست که او هم از جمله افراد انصرافی از دانشگاه بوده است. پروفایل متواضعانه لینکدین یان کوم می‌گوید که او برای یاهو کمی کار کرده است، در سال ۱۹۹۵ به سختی از دبیرستان فارغ التحصیل شده و از دانشگاه ایالتی سن خوزه انصراف داده است. چرا افراد راه انصراف از تحصیل را در پیش می‌گیرند؟ شاید میلیاردر انصرافی دیگری مثلشان پارکر این ترند را برای ما روشن‌تر سازد:

پارکر به فوربز می‌گوید: «وقتی این حجم وسیع ابزارهای مختلف دانش و یادگیری در دسترس تمام دنیا قرار دارد، اهمیت تحصیلات رسمی کمتر و کمتر می شود. باید انتظار داشته باشیم که ظهور انواع جدیدی از کارآفرینان را که بیشتر دانش خود را از علم جویی خودشان کسب کرده‌اند و نه تحصیلات آکادمیک شاهد باشیم.»

خیلی ساده است که به این تعداد بالای صفرهای اعداد نگاه کنیم و با خود بگوییم من می‌خواهم پارکر یا کوم بعدی باشم. ولی قبل از آنکه به این هدف برسید باید برخی از باید و نبایدهای لازم جهت خروج از تحصیل و شروع یک کسب و کار را در نظر بگیرید:
از خودتان درباره انگیزه‌تان سؤال کنید.

خب پس فکر می‌کنید دانشگاه یعنی پول و زمان را دور ریختن…چرا؟ آنچه که در داستان خروج ار تحصیل موفقیت آمیز این میلیاردرها واضح است این بوده که پشت تصمیم آن‌ها برای کارآفرین شدن کوهی از انگیزه و خواستن نهفته بوده است. زاکربرگ وقتی ترک تحصیل کرد داشت روی ایده اولیه‌اش در مورد فیسبوک کار می‌کرد. مایکل دل وقتی دانشگاه را کنار گذاشت کیت‌های کامپیوتر را با گرفتن سفارش از مشتریان برای آن‌ها می‌فرستاد. انگیزه برای ادامه کاری که پیش از آن شروع کرده بودند در تمامی این افراد وجود داشت و بیشتر آن‌ها شروع ایده‌شان از دانشگاه بوده است.

البته این نکته بدین معنی نیست که همیشه اینگونه است. مثل ری کراک مک دونالد یا دبی فیلدز سازنده کلوچه‌های Mrs. Fields. هر دوی آن‌ها سابقه هیچگونه دانشگاه یا تحصیلات مرتبط با کسب و کار را نداشته‌اند ولی شرکت‌های بسیار موفقی را درست کردند. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که شما نمی‌توانید ترک تحصیل کنید و موفق باشید ولی باید ابتدا از خود سؤالات درستی بپرسید.

چرا می‌خواهم ترک تحصیل کنم؟ انگیزه آتشینی که من در حال کار روی آن هستم چیست؟ من در کسب و کار یا تحصیلاتم الان چگونه‌ام؟ عمل‌کرد گدشته می‌تواند شاخص خوبی برای آینده باشد. اگر قدرت ریسک پذیری به موقع، انضباط، انرژی حفظ ثبات و نوآوری را نداشته باشید احتمالاً باید در مرزهای آکادمیک دانشگاه به دنبال یاد گرفتن و رشد دادن این مهارت‌ها در خودتان باشید قبل از آنکه پس از انصراف از تحصیل و شروع یک کسب وکار سرتان به سنگ بخورد.
در مورد برنامه‌هایتان با خانواده‌تان صحبت کنید.

صحبت کردن در مورد برنامه‌هایتان برای خروج از تحصیل به دلایل زیادی اهمیت دارد. این به شما کمک می‌کند تا برنامه‌تان را با افراد با تجربه تری که آن‌ها را می‌شناسید و به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا نقاط کور ایده‌هایتان را ببینید و همچنین می‌توانند در طول کار شما را حمایت کنند. صادق بودن در مورد تصمیمتان برای خروج از تحصیل نشان‌دهنده بلوغ و شجاعت شماست حال آنکه صادق نبودن با خانواده و پنهان کردن برنامه‌هایتان نشان‌دهنده مسؤولیت ناپذیری شماست. شما همچنین نیاز دارید تا افرادی که دوستشان دارید در مقاطع حساس از شما هم از نظر مالی و هم از نظر احساسی حمایت کنند. بنابراین داشتن پشتوانه آن‌ها مهم است.

حتی بیل گیتس با وجود داشتن هوش بالا و غیرقابل انکار و انگیزه قوی، در مواقع سخت شروع کارآفرینی و پس از ترک تحصیل نیاز به حمایت خانواده داشت. حمایت خانواده تنها دلیلی بود که باعث شد وی مایکروسافت را به سیاتل یعنی جایی که نزدیک به خانه پدر و مادرش بود منتقل کند. مادرش به وی کمک کرد تا کارگری برای نظافت منزل و محل کار بیل فراهم شود و پدرش با تجربه‌اش به عنوان وکیل و راهنمای شرکت‌های کوچک به او در هدایت استارتاپش یاری رساند.

در هر حال، ما هیچ‌کدام از این راه‌ها را تأیید یا رد نمی‌کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که نیاز به تحصیلات را توجیه می‌کنند یا اینکه فواید خروج از تحصیل جهت رفتن به مسیر کارآفرینی را به یاد ما می‌آورند. ولی هر تصمیمی که بگیرید مهم‌ترین تصمیم، متعهد بودن شما به خودتان و برخورداری از تخمینی درست از میزان مهارت‌هایتان، انگیزه و مصمم بودنتان است. هر دوی این راه‌ها مزایای و چالش‌های خاص خودشان را دارند و این بسته به شماست که تصمیم بگیرید کدامیک از آن‌ها با توانایی‌های شما در رسیدن به موفقیت بیشتر هم راستاست.

در این مقاله اشاره ای به سایت های جوک و لطیفه شده است.

آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو

  • امیر امیر

عنوان: انتخاب منحصربفردترین و جذابترین حلقه عروسی

این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد

انتخاب داماد کوتاه قد یا بلند قد برای بسیاری از عروس خانم ها از اهمیت خاصی برخوردار است و معیارهای عروس در مورد قد داماد به شما در این باره کمک میکند. بحث ازدواج علاوه بر مشخصه های اخلاقی و رفتاری و همچنین مسائل اقتصادی و شخصیتی که دارد، ویژگی های ظاهری طرف مقابل را هم در بر می گیرد. هیچ دختر یا پسری دوست ندارد که همسر آینده وی از لحاظ ظاهری بد بوده و یا زشت باشد البته این تشخیص بسته به سلیقه خودتان بوده ، اختلاف قد بین زن و شوهر و هر فرد متناسب با ظاهر خودش، یک تیپ ظاهری را برای همسرش می پسندد. یکی از این مشخصه های ظاهری قد و جثه می باشد. به طور معمول ازدواج بین دختر و پسری که دختر خانم از قد و جثه بزرگتری برخوردار است متداول نمی باشد و اصولاً دختران دوست دارند که پسرانی با قد و هیکل بزرگتر نسبت به خودشان را انتخاب کنند و همچنین پسران اصلاً تمایلی به ازدواج با دخترانی با قد و جثه بزرگتر نسبت به خودشان ندارند.

طبق تحقیقات به عمل آمده بر روی انتخابهای افراد برای اولویت ازدواجشان، مردان انعطاف بیشتری نسبت به زنان در مورد انتخاب هایشان دارند به این معنی که مردان حاضرند با برخی از انتخاب ها که دختران  قد بلندتری دارند کنار بیایند اما دختران جوان به هیج وجه اینگونه عمل نمی کنند. جالب است بدانید براساس همین تحقیقات زمانی که سن دختران بالا می رود ، آنان هستند که انعطاف بیشتری نسبت به گزینه ای خود نشان می دهند.

مردهای کوتاه قد سعی می کنند کوتاهی قد خود را با درآمد بالاتر و توجه بیشتر به همسر جبران کنند

عروس خانم ها آیا می دانید آخرین پژوهش ها نشان داده احتمال خوشبختی در ازدواج با مردان کوتاه قد بیشتر است، اما دیگر چه خصوصیت هایی در مردان کوتاه و بلند قد هست که باید از آنها باخبر باشید؟
جذابیت های ظاهری نقش مهمی در شروع یک رابطه دارد، اما در طولانی مدت هیچ نقشی در حفظ زندگی مشترک ندارد. با اینکه مردان کوتاه قد معمولا دیر ازدواج می کنند، اما در عوض نرخ طلاق هم در بین آنها بسیار کمتر از متوسط جامعه است. در عوض مردان بلند قد بیشتر در کارخانه به همسر خود کمک می کنند. آمارها نشان می دهد میزان همکاری مردان قد بلند در کار خانه بین 25 تا 30 درصد از کوتاه ها بیشتر است.

زنان چه قدی را می پسندند؟
یکی از مهم ترین معیارهای زنان برای انتخاب همسر آینده، داشتن قد بلند است. اما واقعا چند سانتیمتر بلندتر مطلوب زنان است؟
محققان با مطالعه دقیق متوجه شدند زنان دوست دارند همسران شان تقریبا بین 12 تا 13 سانتیمتر از آنها بلندتر باشند. این میزان درست برابر با اختلاف قد بین شاهزاده انگستان و همسرش یعنی ویلیام آتور و کیت میدلتون است. در مطالعاتی که روی دو هزار خانم انجام شده، نزدیک به 70 درصد اعلام کرده اند که دوست دارند همسران شان از آنها بلندتر باشند. تقریبا 20 درصد اختلاف بین 10 تا 15 سانتیمتر را ایده آل دانستند و فقط 10 درصد اعلام کردند دوست دارند با همسرانشان هم قد باشند. با این حال این آمار چندان نگران کننده نیست و معمولا زنان و مردان به مرور با قد همسر خود کنار می آیند.

اگر مسائل ظاهری را که اهمیت بسیاری نیز دارند و دختر و پسر از لحاظ قدی و هیکلی باید کاملاً به هم بیایند را کنار بگزاریم، قد بلندتر و جثه ی بزرگتر خانم می تواند مشکلات جدی را از لحاظ مسائل زناشویی پدید بیاورد.اما در کل این انتخاب سلیقه ای بوده و تا حد بسیاری به خود فرد برمیگردد این خود فرد است که باید انتخاب کند و تا انتها پای انتخاب خود بایستد. بنابرایم برای جلوگیری از هر مشکلی می توان با دقت انتخاب کرد و همچنین در انتخاب خود با افرادی آگاه مشورت کرد تا بتوان زندگی خوب را رقم زد.

در این مقاله درمورد  انتخاب بهترین آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

  • امیر امیر