تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: شرایط تحصیل در مقاطع مختلف در سوئد

این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.

سوئد در شمال اروپا در شبه جزیره اسکاندیناوی قرار دارد. از غرب با کشور نروژ، از شمال شرق با کشور فنلاند، از شرق با خلیج بوتنیا، از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با کشور دانمارک همسایه‌ است. نام این کشور در فارسی از نام آن در زبان فرانسوی (Suède) گرفته شده‌است. پایتخت این کشور شهر استکهلم می باشد. سوئد با مساحت ۴۴۹٬۹۶۴ کیلومترمربع،سومین کشوربزرگ اروپا، از نظر مساحت است.

 
این نوع اجازه اقامت فقط مربوط به ازدواج نیست و شامل والدین، فرزندان، همسر، سامبو، و یا همسر آینده می شود.
قوانین مربوط به شخص مقیم سوئد

شخص مقیم سوئد موظف به پر کردن پرسشنامه ای مربوط به شخص متقاضی خواهد بود. در صورتی که شخص درخواست کننده از یکی از سفارتخانه های سوئد درخواست خود را ارسال کند نیاز به نامه ای از اداره مالیات (پرشون بویس) خواهد بود.
قانون لزوم حداقل درآمد

این قانون به تازگی به تصویب درآمده و بر اساس آن شخص مقیم سوئد در برخی شرایط ملزم به داشتن حداقل درآمد و مسکن برای همسر خود است.
این قانون شامل گروههای زیر نمی شود: تبعه های سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا. کسانی که دارای اقامت دائم سوئد هستند و بیش از چهار سال در سوئد مستقر بوده اند.
به عنوان پناهنده وارد سوئد شده اند.  در صورتی که شما برای فرزند خود درخواست می کنید.

در صورتی که شما شامل این قانون می شوید:

در صورتی که شرایط شما شامل این قانون می شود باید موارد زیر را نشان دهید:

  داشتن حقوق(منبع درآمد) ثابت
   داشتن مسکن با بزرگی مناسب

مسکن مناسب برای دو نفر شامل یک خانه با حداقل 2 اتاق و آشپزخانه است. برای یک یا دو فرزند احتیاج به یک اتاق خواب مخصوص فرزندان خواهد بود.سوالاتی که معمولا هنگام مصاحبه پرسیده می شودپیش زمینه شما(کودکی، تحصیلات، کار، محل درآمد، مسکن، اوقات فراغت، خانواده)
    آیا قبلا همسری داشته اید؟
    کی شما و همسرتان اولین بار با یکدیگر ملاقات کردید؟
    چگونه تماستان را با یکدیگر حفظ می کنید؟
    کی برای اولین بار به عنوان زوج محسوب شدید؟
    با چه زبانی با یکدیگر صحبت می کنید؟
    در صورتی که قبلا با هم زندگی کرده اید مکان ها و مدت آن را ذکر کنید.
    برنامه های آینده شما در مورد کار، فرزند، تحصیلات و غیره جیست؟
    اطلاعات مربوط به خانواده خود و همسرتان را بنویسید(اقوام درجه اول)
    درآمد شما از کجا تامین میشود و حقوق شما چقدر است؟
    هزینه های مسکن و دیگر مخارج شما چقدر است؟
    مسکن شما چند اتاق دارد و متراژ آن چقدر است؟

 
در صورتی که پاسخ منفی گرفتید

در صورتی که اداره مهاجرت به تقاضای اقامت شما پاسخ منفی بدهد می توانید تا پیش از سه هفته بعد از تاریخ دریافت تصمیم اقدام به درخواست تجدید نظر نسبت به پرونده کنید. اداره مهاجرت موظف خواهد بود دوباره پرونده شما را بررسی کند.
هنگام درخواست تجدید نظر

درخواست تجدید نظر به صورت یک نامه خواهد بود که در آن موارد زیر باید ذکر شود:بنویسید که نسبت به چه پرونده ای اعتراض دارید و چه تغییری باید پیدا کند نام ، شماره شناسنامه، شماره پاسپورت تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن خود را ذکر کنید حتما نامه را با نام خود امضا کنیددرخواست تجدید نظر را به دفتری در اداره مهاجرت که تصمیم قبلی را اخذ کرده ارسال کنید.

در صورتی که اداره مهاجرت مجددا پاسخ منفی داد:  در صورتی که اداره مهاجرت همچنان به تصمیم خود پایبند بود میتوانید به یکی از دادگاههای مهاجرت سوئد(در شهرهای استکهلم، گوتنبرگ و مالمو) مراجعه کنید. هر یک از دادگاههای مذکور مسئول بررسی پرونده های خاصی هستند.

 دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

عنوان: راهنمای تهیه انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

صندلی اداری,خرید صندلی اداری,قیمت صندلی اداریمبلمان و طور خاص صندلی اداری مهمترین عنصر در دفتر کار شما هستند. زیرا علاوه بر اهمیت ظاهری و طراحی محل کار، تمام افراد مجموعه ساعت ها بر روی این صندلی ها می نشینند.انواع صندلی اداری از جمله صندلی مدیریتی, صندلی کارمندی و صندلی های انتظار و غیره برای چیدمان اداره و محل کار شما مهیا هستند.قبل از خرید صندلی اداری باید به نکات زیادی توجه داشت. یکی از مهمترین موارد هماهنگ بودن پشتی صندلی با فرم کمر شماست. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و دیگر بخش های صندلی. شما می توانید از طرق فروشگاه آنلاین صندلی مدیریتی و کارمندی انواع محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید و اقدام به خرید کنید.

قیمت صندلی اداری به عوامل بسیار زیادی از شرکت سازنده تا متریال مصرف شده و امکانات صندلی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت صندلی مدیریتی و کارمندی می توانید از برند های معتبر و یا فروشگاه های اینترنتی صندلی استعلام کنید.

ساعت های متوالی نشستن پشت میزکار، تماشای تلویزیون یا گفت و گپ های خانوادگی و دوستانه یا سفر به وسیله اتومبیل باعث تشدید کمردرد کسانی می شود که به دلایل مختلف از این درد رنج می برند. رعایت ارگونومی در مبل و صندلی باعث می شود که این مسئله به حداقل کاهش پیدا کند اما کمتر صندلی حکم صندلی طبی مناسب برای این گروه از افراد را دارد و بیشترطراحی ها به پیشگیری از آسیب های کمر کمک می کند.

میز آشپزخانهکمپانی Spine Design Ltd در دوبلین با تحقیق و تمرکز برروی این مسئله صندلی های خاصی را برای مبتلایان به کمردرد کرده که به گفته خود این شرکت تا حد زیادی توانسته برای این گروه مفید واقع گردد و افراد بتوانند ساعت ها بدون درد کمر روی این نشیمن ها سپری کنند. این دستاورد مهم به وسیله طراحی که موجب می شود کمترین فشار به ستون فقرات وارد شود به دست آمده.

چیدمان آشپزخانه

 

منبع: راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

  • امیر امیر

عنوان: دوغ وخواص فوق العاده آن

سلنا گومزخواننده جوان و زیباسلناگومز خواننده جوانی که در زمینه موسیقی و بازیگری موفقیت های زیادی داشته است. سلنا دختری زیبا و اولین خواننده جوان و با تجربه کاری فوق العاده میباشد. این خواننده که در 22 جولای 1992 در تگزاس متولد شده است و در زمینه موسیقی و بیش از آن در هنرپیشگی فعالیت میکند. او اولین آلبوم موسیقی خود را در سال 2009 روانه بازار کرد.به گزارش پارس ناز اختلاف سنی او با مادرش تنها 16 سال است و به همین دلیل رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند. او کار حرفه ای اش را در سال 2001 با بازی در تیزرهای تبلیغاتی مخصوص کودکان آغاز کرد و خیلی سریع راههای پیشرفت را طی کرد و به چهره ای موفق در عرصه تصویر تبدیل شد.

 او تنها فرزند والدینش است ولی وقتی او تنها 5 سال داشت پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند. سپس مادرش درسال 2006 دوباره ازدواج کرد.مادر سلنا او را در سن 16 سالگی به دنیا آورد ، این نکته‌ای است که کسی از آن خبر ندارد! سلنا گومز از آنجا که به سگ‌ها علاقه دارد چهار سگ دارد.
 سلنا عاشق میکی موس است ، او رسماً نشان گردنبند میکی موس را از کانال دیزنی دریافت کرد.

او عاشق طبیعت است ولی از فیلم‌های ژانر وحشت لذت می‌برد.
در حال حاضر نامزد او جاستین بیبر است ،او از طریق یک دوست مشترک با وی در سال 2009 آشنا شد.
سلنا گومزخواننده جوان و زیبا  سلنا گومز خواننده جوان وزیبا  سلنا گومزخواننده جوان و زیبا

سلنا روغن زیتون را برای محافظت از صدایش می‌نوشد. گروه موسیقی مورد علاقه او همیشه پری مور بوده است.

 آلبوم او به نام When The Sun Goes Down’شهرت زیادی را برای او به همراه داشت ، آلبوم A Year Without Rain’در بین نوجوانان بسیار طرفدار پیدا کرد. این آلبوم در سال 2010 انتشار یافت. سلنا گومز در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر هواداران زیادی دارد، شبکه یوتوب او بیش از یک میلیون مشترک دارد.

  • امیر امیر

عنوان: عجیب‌ترین مکان های کره زمین!!

جاده­ی استلویو (Stelvio) ایتالیارانندگی در جاده‌های ناامن، خطرناک‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.
تصور کنید در یک جاده­‌ی عجیب و غریب در محلی دور افتاده در حال رانندگی هستید، وقتی به پیچ جاده نزدیک می­شوید، گارد­ریل ناپدید شده و این جاده عملاً به یک جاده­ی خاکی باریک تبدیل می­شود و اگر چشم خود را تیز کنید و بادقت به هزاران متر پایین­تر نگاهی بیاندازید، بدنه­ های باقی مانده­ از ماشین‌هایی که به پایین پرت شده­ اند را می­توانید مشاهده کنید. بله، بعضی وقت­ها دلایلی وجود دارد که باید از رانندگی در این جاده­ها پرهیز کرد و این موارد دلیلی است که این جاده­ها می­توانند به آسانی باعث مرگ انسان شوند.

ترجیح می­دهیم به جهنم سفر کنیم تا اینکه بخواهیم ریسک رانندگی در جاده­ی یونگاس (نام مستعار: جاده‌ی مرگ)،­ خطرناک ترین جاده­ ی دنیا را به جان بخریم. این مسیر ۴۰ مایلی، لاپاز (La paz) را به کورویکو (Coroico)متصل می­ کند، و چسبیده به صخره­هایی است که در فراز آن­ها می­توان چشم‌انداز گسترده­ای از یک دره­ ی باریک و عمیق را مشاهده کرد. همچنین گمان خواهید کرد که رانندگان این جاده، به دلیل پیچ­های تندش، ریسک نکنند و با سرعتی پایین، تا حدود ۱۰ مایل بر ساعت رانندگی کنند. اما این کار را نمی­کنند. در این جاده سالانه ۲٠٠ نفر جان خود را در ماشین، کامیون و اتوبوس­های عمومی از دست می­دهند.

جاده­ آتلانتیک (Atlantic) نروژجاده­ی آتلانتیک به عنوان یکی از خوش منظره ­ترین جاده­ های مسافرتی در اروپا، رخدادهای منفی خودش را هم دارد. این جاده­ ی ۵ مایلی، جزیره­ های میان کریستان ساند (Kristansund)و مولده (Molde) را به یکدیگر متصل می­کند، ٨ پل دارد و بدنام بودنش بدین دلیل است که در کنار اقیانوس واقع شده، و در هنگام وقوع طوفان، توسط باد­ شدید و موج­های سنگین خرابی به­ وجود می­آورد . شرایط آب­ و هوایی بقدری آشفته می­شود که شما با خود میگویید ای کاش در اسلو (Oslo) مانده بودید.

با توجه به سابقه­ ی این مسیر به عنوان یکی از ترسناک­ترین جاده­ های دنیا، شما به این فکر خواهید افتاد که آن را به جای ویتیم ( (Vitim، “Victim” (قربانی) بنامید. اما خوشبختانه تا به حال بر روی این مسیر هیچ تلفاتی گزارش نشده است. این قضیه عجیب به نظر می­رسد، تا زمانی که متوجه نشوید چه تعدای از مردم جرأت رانندگی در این جاده را دارند. پاسخ این است… تعداد زیادی جرأت این کار را ندارند. ساختار فوق­ العاده­ قدیمی این جاده به سختی می­تواند یک خودروی استاندارد امروزی را در پهنای خود جای دهد و هیچ گارد­ریلی هم وجود ندارد —سراسر این پل چوبی و پوسیده، یخ زده است (بالاخره آن­جا سیبری است) که هر لحظه امکان دارد ویران شود.

تونل جاده­ی گولیانگ (Gouliang) چینمعنی تحت ال لفظی نام این جاده از چینی به انگلیسی چنین است “جاده­ای که تحمل هیچ اشتباهی را ندارد.” این تونل توسط ۱٣ تن از روستاییان محلی، در کوه­های تایهانگ (Taihang) ساخته شد (تعداد زیادی ازآن­ها در هنگام ساخت و ساز جان خود را از دست دادند)، این تونل حفاری شده­ ی کوهستانی، فقط ۱۵ متر ارتفاع و ١۲ متر پهنا دارد اما نماهای فوق­ العاده­ ای را در ٣٠ “پنجره”‌ای که درون صخره­ها بریده شده نشان می­دهد. علاوه بر اینکه یکی از شیب‌دارترین جاده­ های دنیاست، به یکی از پر بازدیدترین مناطق توریستی نیز تبدیل شده است.
جاده­ی جیمز دالتون (James Dalton) آلاسکا

تبدیل شده است. جاده­ی جیمز دالتون (James Dalton) آلاسکااگر ما چیزی از برنامه­ ی “Ice Road Truckers” که در “History Channel” پخش می­شود یاد گرفته باشیم این است که جاده­ های آلاسکا افتضاح هستند و بدنام­ترین آن­ها هم جاده­ی جیمز دالتون، یک مسیر ۴۱۴ مایلی میان میدان های نفتی و دریای قطب شمال است. متاسفانه زمستان زمان اوج مسافرت‌ها برای رانندگان است، بادهای پرسرعت و جوّ پوشیده از یخ، این جاده را برای رانندگان به یک سرسره تبدیل می­کند.

  • امیر امیر

عنوان: این اخلاق ها را دارید؟ پس همسر بدی هستید!

دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.دهان‌شویه ها معمولاً با طعم تند نعناع تهیه می‌شود. همچنین، بیشتر دهان‌شویه های موجود در بازار شامل رنگ‌های مصنوعی، طعم‌دهنده و مواد شیمیایی است که برای بدن مفید نیست. بنابراین بهتر است از دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند.روش تهیه دهان‌شویه خانگی
مواد استفاده‌شده برای تهیه این دهان‌شویه در منزل یافت می‌شود:
عسل: این ماده دارای خواص متعددضد باکتری است که به‌جای تغذیه کردن باکتری‌ها آن‌ها را از بین می‌برد. سعی کنید از عسل طبیعی استفاده کنید.دارچین: یک ادویه معجزه گر به‌حساب می‌آید که با از بین بردن باکتری‌ها بوی دهان را کاملاً از بین می‌برد.نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که آدامس با طعم دارچین می‌جوند، نسبت به افرادی که آدامس نعناع می‌جوند با 50 درصد کاهش باکتری دهان روبه‌رو هستند.آب‌لیمو: لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.اما ازآن جا ‌که اسید آن می‌تواند به مینایِ دندان ضرر برساند، در مصرف آن احتیاط شود.برای تهیه این دهان‌شویه به این مواد نیاز است:
آب 2 عدد لیمو ی تازه
نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین
یک قاشق مرباخوری جوش‌شیرین
نصف قاشق مرباخوری عسل
یک فنجان آب گرم برای ذوب کردن عسل
تمامی مواد را در یک شیشه بریزید و خوب باهم مخلوط‌کنید.
هر بار2- 1 قاشق غذاخوری آن را غرغره کنید.استفاده بیش از یک یا دو بار در روز توصیه نمی‌شود زیرا لیمو خاصیت اسیدی دارد و برای مینایِ دندان مضر است.


  • امیر امیر

عنوان: مکان های فوق العاده دیدنی و زیبا شهر مقدس مشهد

این مقاله درمورد تور مشهد می باشد.

مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص که در منطقهٔ مرزی بین شمال و جنوب خراسان قرار دارد و هم‌چنین تداخل جبهه‌های مختلف آب و هوایی، دارای آب و هوا و خصوصیات ویژهٔ اقلیمی است و قسمت اعظم دشت مشهد-نیشابور، جزء اقلیم سرد و خشک و قسمتی از دشت مشهد-قوچان، نیمه خشک و سرد و بخش کوچکی از بلندترین ارتفاعات رشته‌کوه‌های بینالود و هزار مسجد جزء اقلیم مرطوب سرد است و در مجموع شهر مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. وزش بادها در شهر مشهد بیشتر در جهت جنوب شرقی به شمال غربی است. بیشینهٔ درجه حرارت در تابستان‌ها ۴۳ درجه بالای صفر و کمینهٔ آن در زمستان‌ها ۲۳ درجه زیر صفر است.

سد چالیدره یکی از تفرجگاه های مشهد است که در جاده طرقبه و 10 کیلومتری غرب مشهد و در دره ای به همین نام (چالی دره) واقع شده است. این سد توسط رودخانه جاغرق پر می شود و مساحت آن حدود 140 هکتار است.پارک ملت در غرب مشهد و در ضلع شمال غربی میدان آزادی و ابتدای بلوار وکیل آباد واقع شده و با مساحت 720000 مترمربع یکی از بزرگ ترین پارک های داخل شهر مشهد است که هم اکنون جزو محدوده خدماتی منطقه 11 است. این پارک درسال 1345 ش. احداث شد و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن احداث شده است و هم اکنون نیز امکانات جدیدی در دست احداث می باشد.دربخش های مختلف پارک علاوه بر امکانات بهداشتی و مسجد ، شهربازی و مجموعه های تفریحی کودکان، میادین ورزشی ،استخر شنا و استخر طبیعی با امکانات قایقرانی و میادین اسکیت وجود دارد. نیز با احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در داخل این پارک ساخته شده است.


درخت های گوناگون و گلکاری ها و خیابان و حوض ها و اقامتگاه های موقت ودیگر تجهیزات و امکانات تفریحی و موقعیت مناسب شهری باعث شده است تا این پارک همواره محل استراحت و تفریح شهروندان مشهدی و زائران باشد. ضمن آن که به مناسبت های مختلف نمایشگاه هایی درداخل و اطراف این پارک برگزار می شود. قدیمی ترین شهر بازی مشهد درسال 1351 ش. دراین پارک احداث شد و به تدریج توسعه یافت.
مجتمع فرهنگی تفریحی تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری شاهد خراسان است و بنیاد شهید مشهد اداره می شود و دارای امکانات تفریحی و شهر بازی است که از سال 1370 درمساحتی حدود 18 هکتار دردامنه تپه های شمالی و غرب باغ وکیل آباد و در انتهای بلوار وکیل آباد مورد بهره برداری قرار گرفته است . کوهستان پارک همه ساله از 27 اسفند لغایت 15 خرداد به صورت مقطعی و از 15 خرداد به صورت مقطعی و از 15 خرداد تا 31 شهریور به صورت مدام در بعد از ظهرها دایر است.
اطاق های اداری ، نمازخانه ، اورژانس ، تعمیرات وپارکینگ و فوریت های پلیسی و بانک و ساختمان های اداری و نگهبانی در قسمت های مختلف این مجموعه ایجاد شده است . فضای سبز و غرفه های مختلف آجیل و شیرینی و محل های استراحت خانوادگی ،محیطی با صفا و شاد برای گذران ایام فراغت مهیا کرده است.این پارک بزرگ درانتهای خیابان اسدی (کوهسنگی) و در جنوب مشهد و در دامنه و اطراف کوه منفرد و با فاصله از رشته کوه های بینالود واقع شده است و حدود 30 هکتار وسعت دارد.منطقه کوهسنگی از قدیم به عنوان یکی از تفریگاه های نزدیک مشهد، محل سیاحت و تفریح ساکنان و زائران مشهد بوده و نام آن درمنابع تاریخی عهد صفویه آمده است.


این مکان تا سال 1310 هجری شمسی با همان ساختار طبیعی به عنوان منطقه ییلاقی با جاذبه های طبیعی از قبیل کوه های سهل الصعود و باغ های سرسبز و چشم اندازهای طبیعی و رودخانه ها و آب و هوای معتدل به ویژه درایام گرم تابستان ، اقامتگاه سیاحتی زائران بوده است. دراین زمان با ایجاد بعضی از امکانات سیاحتی ازقبیل استخر و جاری شدن قنات، وسعت و اهمیت یافت و درسال 1318 ش. با احداث ساختمانی دو طبقه با سالن و جدول کشی خیابان ها ونرده کشی و گلکاری و نصب مجسمه های سنگی به صورت پارک طبیعی درآمده و درسال 1340ش. با گسترش شهر مشهد ازطریق خیابانی وسیع و عریض و مشجر به بدنه اصلی شهر مشهد متصل شد. در سال های بعد با احداث جاده آسیایی درجنوب آن و میادین و خیابان های مختلف دراطراف به صورت پارکی محصور درحاشیه شهر تبدیل گردید.



در این مقاله درمورد تور لحظه آخری اشاره ای شده است.

مهاجرت به آلمان ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به ایتالیا

  • امیر امیر

عنوان: طراحی دکوراسیون اتاق خواب

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

استفاده از وسایل دکوری زیبا تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد پس بهتر است از وسایل دکوری زیبا در دکوراسیون اتاق خواب برای طراحی استفاده کرد.

رنگ‌های ملایم و آرامش بخش هم برای تمام اتاق‌های خواب چه بزرگ باشند و چه کوچک توصیه می‌شود. رنگ‌های روشن مانند آبی، زرد، سفید و… علاوه بر اینکه رنگ‌های آرامش بخشی برای اتاق خواب هستند اتاق خواب‌های کوچک را هم بزرگ‌تر جلوه می‌دهند.البته انتخاب رنگ سلیقه‌ای است اما چنانچه اتاق خوابتان کوچک است اصلا به دنبال دکور کردن آن با رنگ‌های تیره نباشید. برای قرار دادن وسایل شخصی خود می‌توانید از طراحی دیوارها یا قفسه‌های کوتاه و کم عرض استفاده کنید. یعنی به جای آنکه با میزهای آرایش یا دراورهای بزرگ فضای اتاقتان را محدود و تنگ کنید، وسایلتان را تا جایی که امکان دارد در این قفسه‌ها یا دیوارها بچینید.

شاید اتاق خواب شما چیزی که کم دارد یک صندلی راک یا ننویی با ظاهری کاملا مدرن است. این صندلی ها آرامش خاصی را به شما می دهند.

صندلی تابی، هیجان گم شده دکوراسیون منزل شما است. یکی از آن ها را خریداری کنید و داخل اتاق خواب تان بگذاریدشان، آن وقت متوجه خواهید شد که چقدر جای این وسیله ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان کم بوده است.

گاهی هم وسیله ای که اتاق خواب شما کم دارد استیکر دیواری است، لزوما این وسیله ها نباید جزو وسیله های دکوری باشند.

دکور اتاق خواب‌های کوچک هم امکان‌پذیر است منتها با رعایت چند اصل کلی. اول آنکه در این گونه موارد باید در انتخاب وسایل اتاق خواب متناسب با متراژ آن دقت زیادی داشته باشید. انتخاب تخت خواب‌های بزرگ برای این اتاق‌ها اشتباه است و بهترین گزینه تخت خواب‌های فلزی یا فرفورژه است که حجم کمتری از اتاق را با کاربرد یکسان نسبت به سرویس‌های چوبی اشغال می‌کند. از طرف دیگر شما می‌توانید از تخت خواب‌ها و وسایل چند منظوره‌ای استفاده کنید که در بازار به نام تخت‌ها یا مبلمان تاشو شناخته می‌شوند. این گونه وسایل با نصب به دیوار خانه قابلیت جمع شدن دارند و پس از پایان زمان استراحت می‌توان آن را به کاناپه تبدیل یا آن را به سمت دیوار جمع کرد.

دراین مقاله اشاره ای به  دکوراسیون اتاق کودک شده است.

  • امیر امیر

راههای آموختن لپ تاپ در مهمترین موسسه یاد گفتن نتورک پلاس در ایران


برای اینکه هنگام خرید چاپگر زمان طولانی را صرف مقایسه و بررسی محصولات نکنید بهتر است قبل از رفتن به مراکز خرید یا خرید آنلاین تصمیم بگیرید که چاپگر لیزری یا چاپگر جوهر افشان می خواهید و ویژگی ها و گزینه هایی که برای شما اولویت دارند مثل امکانات شبکه ای ، سرعت چاپ، کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ، اندازه و وزن را در نظر بگیرید. آنچه که در انجام یک خرید آسان و بدون اتلاف وقت موثر است در واقع تعدادی تصمیم گیری می باشد که محدوده قیمت کالای مورد نظر شما اغلب در آخر آنها قرار می گیرد. مواردی همچون تعداد صفحاتی که هر کارتریج چاپگر چاپ می کند و اینکه به صورت خودکار می تواند دو روی کاغذ چاپ کند، از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد. در این مطلب به ویژگی هایی از چاپگر می پردازیم که باید مورد توجه قرار گیرند.

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش شبکه برگزار می کند.

موسسه پارسه آسیا بهترین دوره های آموزش تعمیرات کامپیوتر برگزار می کند.

عمر مفید لپ‌تاپ چقدر است؟



کارشناسان و فعالان بازار معتقدند طول عمر یک دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی چون، نحوه استفاده، ورود تکنولوژی‌های نوین و مدل‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های جدید و عوامل دیگری از این دست متفاوت است. ولی به طور میانگین عمر مفید یک لپ‌تاپ دو تا سه سال تخمین زده شده است. البته لپ‌تاپ‌های برخی از برندها مانند اپل طول عمر بیشتری نسبت به برندهایی نظیر لنوو، اچ پی، دل و... دارند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت‌های عرضه کننده هر کدام بنا بر حساسیتی که روی برندی که عرضه می‌کنند دارند طول عمر لپ‌تاپ‌هایشان را بالاتر از سایر برندها اعلام می‌کنند.ولی اکثر کارشناسان طول عمر لپ‌تاپ را دو تا سه سال تخمین زده‌اند و می‌گویند ممکن است خرابی یک قطعه در نگاه اول به معنی پایان یافتن عمر یک لپ‌تاپ نباشد. ولی عدم یافتن قطعه در بازار‌، به دلیل عرضه مدل‌های جدید که بر تکنولوژی‌های نوین مبتنی هستند خط قرمزی روی ادامه حیات لپ‌تاپ می‌کشند.

برخی از فعالان بازار نیز معتقدند لپ‌تاپ‌های برخی از برندها که مدت گارانتی آنها از طرف شرکت‌های عرضه‌کننده تنها یک‌سال است، عمر مفید کمتری نسبت به سایر برندها که از خدمات پس از فروش سه ساله بهره‌مندند دارند. به عنوان مثال یکی از فعالان بازار ادعا می‌کند برخی از لپ‌تاپ‌های لنوو،اچ پی و دل عمر مفیدی در حد یک سال دارند که البته عرضه کنندگان این لپ‌تاپ‌ها نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات تبلت برگزار می کند.

 آموزش تعمیرات فتوکپی و آموزش تعمیرات کپی به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد.

هارد یا دیسک سخت وسیله‌ای است با یک یا چند صفحه که سطح آن‌ها با موادی پوشش داده شده که بتوان داده‌ها را به طور مغناطیسی بر روی آن‌ها ضبط نمود. این وسیله علاوه بر صفحه‌های مذکور حاوی هدهای خواندن/نوشتن، سازوکار تعیین محل هد، و موتوری است که در محفظه‌ای جای داده می‌شود تا از آلودگی‌های خارجی در امان باشد. این محیط محافظت شده به هدها امکان می‌دهد تا به اندازهٔ ۱۰ تا ۲۵ میلیونیم اینچ از سطح صفحه‌ای که عموماً ۳۶۰۰ تا ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌زند فاصله داشته باشد بنایراین حجم داده‌های قابل ذخیره‌سازی وسرعت دستیابی به آنها نسبت به فلاپی‌دیسک‌ها بسیار بیشتر است. در دیسکهای سخت جدید که به آنها دوربالا نیز گفته می‌شود، سرعت چرخش دیسک به ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش مهندسی معکوس برگزار می کند.

آموزش تعمیرات هارد و تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات هارد در موسسه پارسه به صورت حرفه ای برگزار می گردد.

ظرفیت دیسک‌های سخت به مراتب از فلاپی دیسک‌ها بیشتر بوده و هر روز به ظرفیت آنها افزوده می‌شود؛ به عنوان مثال امروزه ظرفیت متوسط دیسک‌های سخت در حدود ۳ ترابایت است. بیشترین ظرفیت یک هارد درایو مربوط به  می‌باشد که در آگوست ۲۰۱۵ در همایش  شرکت سامسونگ از آن رونمایی کرد. در دیسک‌های سخت چند صفحه دیسک جای داده می‌شود تا دیسک گردان بتواند به بیش از یک صفحه دستیابی داشته باشد

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌ آموزشی شبکه های فراوانی است که بطور رسمی و غیر رسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. مانند دوره  آموزش شبکه و آموزش شبکه های کامپیوتری در پایان هر دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذنماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای شرکت در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید هفت دوره را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.

آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
نمایشگر یا پایشگر یا به انگلیسی مانیتور (انگلیسی: Monitor) دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.
نمایشگرهای با قابلیت‌های متفاوت برای کاربردهای خاص تولید می‌شوند:

    نمایشگر تک‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان می‌دهد.
    نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را می‌تواند تغییر دهد.
    نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.

در حال حاضر نمایشگرها در چهار نوع تولید می‌شوند:

  
تلویزیون یا دورنما (به فرانسوی: Télévision)، سامانهای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. همچنین دستگاه گیرنده در این سامانه، تلویزیون نام دارد. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه‌های تلویزیونی، سیما گفته می‌شود.
آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
از جان لوگی برد دانشمند و مخترع اسکاتلندی به عنوان مخترع تلویزیون یاد می‌شود، گرچه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تاکنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقش مؤثر داشته‌اند.

  • امیر امیر

  عنوان: دیگرنگران ریزش ابرو نباشید!!!

در مقاله های بعدی عکس هنرمندان محبوب را به اشتراک خواهیم گذاشت.

چگونه ریزش ابرو را درمان کنیم؟آیا با مشکل ریزش ابرو مواجه هستید؟ چگونه از ریزش ابروها جلوگیری کنیم؟یک متخصص تغذیه گفت: برای جلوگیری از بروز ریزش ابروها به ریشه آنها آسیب وارد نکنید.

فرهاد طوسی متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ گفت: کندن ابرو میتواند در ریزش آن تاثیر گذار باشد برای پیشگیری از این امر پیشنهاد می شود به افرادی که قصد دارند به ابروهای خود حالت بدهند، به جای کندن و برداشتن موهای ابرو، آن را با تیغ اصلاح کنند تا حداقل ریشه‌های موی ابروی آنها صدمه نبیند.

طوسی اذعان داشت: از علل ریزش ابرو میتواند بیماری های سیستم ایمنی بدن و یا کم کاری تیروئید باشد که ریزش را به صورت ناگهانی در پی دارد که این امر دوره ای و قابل درمان است.این متخصص پوست ومو افزود: ناراحتی های پوستی همچون اگزما و حساسیت ها و یا مصرف دارو های هورمون می تواند تاثیر گذار باشد.

وی اذعان داشت:در موارد بسیار کمی استرس و محرک های عصبی و الگو های غلط غذایی می‌تواند تاثیرات منفی بر رشد ابرو ها بگذارد.طوسی در پایان افزود: ریزش موها معمولا به علت کمبود زینک در بدن است و توصیه می شود آزمایش هایی مربوط به کم کاری تیروئید انجام شود.

ارسال اس ام اس مناسبتی یکی از کارهایی است که در مناسبتها انجام می شود.

  • امیر امیر

معرفی سایتهای مطمئن فروش کاندوم خاردار در کشور 

فروش کاندوم خاردار در معتبرترین مرکز فروش کاندوم خاردار تجربه کنید .

تعریف کاندوم در طول این سال ها دچار تغییر و تحول شده است.کاندم به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی معرفی و استفاده می شود.اما امروزه با پیشرفت و تنوع در تولید کاندوم روبرو هستیم.اگر تبلیغات کمپانی های تولید کاندوم را مشاهده کنید متوجه می شوید با ایجاد تغییر و تنوع در محصولات خود به دنبال راضی نگه داشتن تعداد بیشتری از مردم می باشند.این کمپانی ها بر این باورند که میتوان با استفاده از یک کاندوم طعم دار یا معطر و یا حتی استفاده از کاندومی با طرح و یا بافتی خاص باعث ایجاد تغییرات بزرگی در کیفیت رابطه جنسی شد.

در حال حاظر ای کارخانه ها با ایجاد این تغییرات در تولیداتشان توانسته اند این موضوع را ثابت کنند.افراد بسیاری هستند که بعد از استفاده از این نوع از کاندوم ها از آنها بسیار راضی بودند و این موفقیت را تایید کرده اند.اما در حال حاضر شرایط به نحوی شده است که انتخاب را برای خرید کاندوم سخت میکند.با ورود این دسته از محصولات به بازار و تبلیغات فراوان در مورد آنها باید دقت کرد تا محصولات مورد تایید سازمان ها بهداشتی را تهیه نمود.زیرا برخی از این محصولات فقط جنبه سرگرمی دارند و شرایط جلوگیری از بارداری و یا بیماری های مراقبتی و عفونی را ندارند.پس در انتخاب خود دقت کنید.

با توجه به مزایای کاندم که امروزه به همه مردم دنیا ثابت شده است اما باز عده ای هستند که حاضر به استفاده از این محصول نیستند.این افراد حاضر به کاهش لذت رابطه جنسی ولی امن بودن آن برای هر دو طرف رابطه نیستند.در صورتی که امروزه با تنوع تولیدات در صنعت کاندوم بحثی در ارتباط با تاثیر کاندوم بر کاهش کیفیت رابطه جنسی مطرح نمی باشد.در میان تولیدات امروز کارخانه های کاندوم سازی مدلهای زیادی وجود دارد که نه تنها باعث کاهش کیفیت رابطه نمی شود بلکه برخی از این مدل ها باعث لذت بیشتر طرفین می شود.در هر صورت همه ی ما دوست داریم که نهایت آرامش رو از رابطه ی جنسی بدست آوریم,به همین دلیل هر روز کاندوم های جدیدی برای اینکار تولید می شوند .از انواع مختلف این کاندوم های تولید شده که باعث ایجاد لذت بیشتر برای هر دو طرف رابطه می شود می توان به کاندوم های خاردار یا آج دار اشاره کرد.در ادامه به معرفی دسته بندی این نوع کاندم می پردازیم.

استفاده از کاندوم کلاسیک یا ساده باب میل همه افراد نیست.افراد بسیاری هستند که خطرات رابطه جنسی بدون کاندوم را به لذت آن ترجیح میدهند.توجیح این افراد برای استفاده نکردن از کاندوم این است که, کاندوم باعث کاهش لذت و گرمای رابطه میشود.اما در حال حاظر با عرضه انواع کاندومهای خار دار, آج دار, کاندوم های با ضخامت کم و غیره جایی برای این مباحث باقی نمانده است.در بین همه انسان ها تفاوت های ذهنی و فیزیولوژی زیادی وجود دارد.پس سعی کنید تا با امتحان کاندوم های مختلف بهترین کاندوم را برای بیشترین لدت در طول رابطه جنسی تان انتخاب کنید.

چرا باید از یک کاندوم با بافت اضافی (خاردار , آج دار) استفاده کرد؟

کاندوم های خاردار و آج دار باعث افزایش لذت جنسی و صمیمیت بیشتر بین زوجها می شود.این موضوع همچنین می تواند تاثیر فراوانی روی اعتماد به نفس شما داشته باشد.رضایت جنسی طرفین ارتباط مستقیمی با بالا یا پایین رفتن اعتماد به نفس طرفین دارد.تجربه استفاده از کاندوم های مختلف با طعم, بافت و شکل متفاوت, نه تنها باعث میشود که شما بتوانید بهترین کاندومی که باعث افزایش لذت و رضایت جنسی شما و شریک جنسیتان میشود را پیدا کنید, بلکه باعث به وجود آمدن تنوع و سرگرمی در طول زندگی جنسیتان میشود.انواع کاندوم ها به شکلی استراتژیک برای بیشتر شدن لذت جنسی در نقاط مورد نیاز شما و همچنین ایجاد یک ماجراجویی و تنوع در طول رابطه تان طراحی و تولید میشوند.انتخاب بین کاندوم های ساده و یا خاردار یک مسئله کاملا شخصی است و بستگی به سلیقه و روحیات شما دارد.اما استفاده از این کاندوم ها میتواند علاوه بر تنوع, باعث ایجاد تجربه ای خوب و لذت بخش برای شما و شریک جنسیتان شود.

کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار به نوعی از کاندم گفته می شود که بر روی آن برجستگی ها و برآمدگی هایی وجود دارد که باعث ایجاد لذت جنسی مضاعف برای طرفین در طول رابطه خواهد شد.برخی از افراد می گویند که استفاده از کاندوم های کلاسیک یا همان کاندوم های معمولی احساس خوبی برای آنها در طول رابطه ایجاد نکرده است.اما همین افراد بعد از استفاده از کاندومهای با بافت اضافی (خاردار, آجدار و ...) به دلیل وجود اصطکاک بیشتر, رابطه ای با کیفیت و لذت فراوان را تجربه کرده اند.این بافت اضافی برای هر دو طرف رابطه لذت بخش است.برخی از مدل های کاندوم خاردار و آج دار در دو طرف کاندوم برجستگی دارن تا در طول رابطه باعث ایجاد لذت بیشتر برای هر دو طرف رابطه جنسی شوند.

کاندوم های آج دار یا نقطه چین

اگر شما از انتخاب و خرید کاندم ساده یا کلاسیک خسته شده اید و به دنبال لذت بیشتر در رابطه هستید می توانید سراغ خرید کاندوم خاردار بروید . و خیلی راحت از مرکز فروش کاندوم خاردار محصول خود را تهیه کنید این نوع از کاندوم ها با استفاده از تعدادی آج یا نقطه برجسته طراحی و ساخته شده اند.این آج ها یا نقطه ها در لایه بیرونی کاندوم خاردار و دقیقا در جایی قرار دارند که باعث لذت بیشتر شما در رابطه تان می شود.کاندوم های آج دار با ایجاد اصطکاک اضافی باعث تحریک و لذت بیشتر برای شریک جنسی شما می شود.

  • امیر امیر