تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: وقتی با آرایش می‌خوابید چه اتفاقی می افتد؟

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

در نگاه اول شاید فراموش کردن عشق و کسی که عاشقش بوده‌ایم غیرممکن به نظر برسد اما حقیقت چیز دیگری است و فراموش کردن عشق آنقدرها هم کار سختی نیست.
عشق چیزی بسیار خاص است زیرا وقتی شکست می‌خورد قدرت آسیب زدن به ما را دارد. نباید این شکست را به خودتان بگیرید. هر روز روابط بسیاری با شکست مواجه می‌شوند و این به آن معنی نیست که دیگر عشقی وجود نخواهد داشت. دلیل آن هر چه که باشد، اینکه یاد بگیرید چطور کسی که خیلی دوست داشته‌اید را فراموش کنید کار بسیار سختی است و نیازمند گذشت زمان است. خوشبختانه، خیلی‌ها این کار را انجام داده‌ و با موفقیت روبه‌رو شده‌اند. ما روش آن را به شما آموزش می‌دهیم.

۱- بفهمید که هنوز ممکن است این فرد را دوست داشته باشید. اگر تصور می‌کنید نمی‌توانید فراموشش کنید، احتمالاً دلیلی دارد. شما اوقات فوق‌العاده‌ای را با هم گذرانده‌اید و بخش مهمی از قلبتان را به او داده‌اید. حالا که تصمیم گرفته‌اید فراموشش کنید، دیگر به آن فرد طوری که دوست دارید باشد نگاه نکنید و سعی کنید خودِ واقعی‌اش را ببینید.

    اگر به شما دروغ می‌گوید یا فریبتان می‌دهد و یا احساسش نسبت به شما عوض شده است باید بفهمید که این رابطه اصلاً رابطه سالمی برای شما به حساب نمی‌آید. ممکن است برایتان سوءتفاهم شود یا عصبانی شوید. فراموش کردن این فرد ممکن است خیلی سخت باشد اما به این معنی نیست که نمی توانید فراموشش کرده و زندگی‌تان را پیش ببرید.
    همچنین درک کنید که فراموش کردن به این معنی نیست که دیگر نمی‌توانید آن فرد را دوست داشته باشید. فقط به این معنی است که عشق شما به او تغییر کرده است. هنوز می‌توانید او را ببینید، بهترین آرزوها را برایش داشته باشید و دعا کنید که خوشبخت شود. فراموش کردن به این معنی نیست که باید به طور کل نادیده‌اش بگیرید؛ یعنی باید بیشتر به فکر خودتان باشید.
    به خودتان باور داشته باشید. شما چیزهای زیادی دارید. عشق یعنی فهمیدن بیشتر درمورد خودتان از طریق دیگران. با تجربه عشق‌های بیشتر، اطلاعات بیشتری درمورد خودتان به دست می‌آورید. اگر خودتان، خودتان را باور نداشته باشید، عشق بعدی‌تان چطور می‌تواند باورتان کند؟

۲- درک کنید که آدم‌های دیگری هم هستند–فقط شما نمی‌بینید. احتمالاً خیلی زیاد این فرد را دوست داشته‌اید که شما را به نقطه‌ای رسانده است که هیچ کس دیگری را در دنیا به جز او نمی‌بینید. فراموش کردن سخت‌ترین قسمت کار است و ممکن است زمان زیادی طول بکشد اما زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهید آن را هدر دهید.

    همه ما دوست داریم در دنیای افسانه ای زندگی کنیم که در آن همه چیز دقیقاً طبق برنامه‌مان پیش می‌رود و هیچ سختی و مشکلی وجود ندارد، اما زندگی واقعی اینطور نیست. افراد زیادی هستد که قبل از این که با یک فرد خاص بمانند، در طول زندگی‌شان با آدم‌های زیادی رابطه عاشقانه برقرار می‌کنند.
    سعی کنید خوش‌بین باشید. نیمه پر لیوان را ببینید. به جای اینکه فکر کنید، «من عشقم را از دست دادم»، فکر کنید «من الان مجردم!». به جای اینکه فکر کنید «کسی که خیلی وقت بود می‌شناختم را از دست دادم»، فکر کنید «حالا باید با آدمهای زیادی آشنا بشوم». خوش‌بین بودم کمکتان می‌کند زودتر فراموش کنید.

۳- بدانید که ممکن است شما بیشتر از مقداری که طرف‌مقابلتان دوستتان داشته، دوستش داشته‌اید. این مورد شاید سخت باشد زیرا به احتمال زیاد طرف مقابل نمی‌دانسته است که شما چقدر عاشقش بوده‌اید. اما اشکالی ندارد. این به آن معنی نیست که شما فردی دوست‌داشتنی، جذاب یا فریبنده نیستید. فقط به این معنی است که فرصت دیگری برایتان هست که کسی را پیدا کنید که درست همان اندازه که شما دوستش دارید، دوستتان بدارد.

    اگر تصورتان این است که شما بیشتر از طرف مقابلتان او را دوست داشته‌اید، از این بعنوان یک انگیزه استفاده کنید. فکر کنید: ترجیح می‌دهید با کسی باشید که کمتر از آن مقداری که دوستش دارید، دوستتان دارد یا به همان اندازه؟
    درگیر این ایده نشوید که «شاید کس بهتری را پیدا نکنم». نباید هیچوقت خودتان را اسیر کسی کنید که به دردتان نمی‌خورد. بیرون بروید، به استانداردهای خودتان باور داشته باشید و سعی کنید کسی که می‌خواهید را پیدا کنید.بهتر است مستقل و شاد باشید تا در رابطه با کسی که به فکرتان نیست.

۴- اگر احساستان را به کسی که عاشقش هستید گفته‌اید و هیچ جوابی دریافت نکرده‌اید، درک کنید که هیچ دلیلی برای ادامه آن وجود ندارد. فراموش کردن به نفعتان است.

    با یک فرد بی‌طرف که چنین موقعیتی داشته است حرف بزنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان. اگر مجبور شدید پیش مشاور هم بروید. درمیان گذاشتن فکر و احساستان با یک فرد بی‌طرف سبک‌ترتان می‌کند و کمک می‌کند زودتر فراموش کنید.
    با درد به طرقی سازنده برخورد کنید. وانمود نکنید که غصه‌ای ندارید. راه‌های فرار خلاقانه‌ای پیدا کنید مثل هنر یا گفتگو تا دردتان را از طریق آن بیرون بریزید. سعی کنید بیشتر وقت‌ها به آن فکر نکنید زیرا فکر کردن مداوم به آن بدترش می‌کند.

۵. تصمیم بگیرید می‌خواهید همچنان دوست بمانید یا نه. به خودتان بستگی دارد. خیلی سخت است که دوستی یک عشق قدیمی را با استقلال تازه‌تان در کنار هم داشته باشید. بیشتر افراد تصور می‌کنند آسان‌تر است که یک دوستی دور با فردمقابل نگه دارید اما تصمیم با خودتان است.

در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

  • امیر امیر

عنوان: وظایف عروس قبل از رفتن به آرایشگاه


این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

استفاده از سه پایه در عکاسی در کیفیت عکس ها تاثیر زیادی دارد و نقش سه پایه عکاسی در عکس های زیبا انکار ناپذیر است. صنعت عکاسی پیشرفت بسیاری کرده است به طوری که همه می توانند همچون یک عکاس حرفه ای زیباترین منظره ها را ثبت کنند.  با دوربین های دیجیتال دیگر لازم نیست نگران تنظیم نور و سرعت شاتر و اعمال افکت های مختلف باشید. همه کار را دوربین انجام می دهد و شما فقط کافیست کادر درست ببندید و شاتر را فشار دهید. برای لرزش دست ها هم قابلیتی به نام لرزش‌گیر در دوربین ها تعبیه می شود اما خیلی قابل اعتماد نیست و برای اینکه عکس های صاف و بی لرزش داشته باشید بهتر است از سه پایه استفاده کنید. شاید خیلی از مردم تصور کنند با وجود ISO و لرزش‌گیر، سه پایه هیچ کاربرد مفیدی ندارد اما باید بدانید به خوبی از لرزیدن عکس ها جلوگیری می کند و می توانید تصاویری کاملا شفاف و واضح ثبت کنید. ارزشمندترین کارایی سه پایه این است که در مواقعی که نوردهی طولانی نیاز است، این وسیله از هر گونه حرکت و لرزشی جلوگیری می کند.

خیلی از مردم نمی توانند دوربین را در سرعت شاتر زیر 1/60 ثانیه بی حرکت و ثابت نگه دارند. به همین دلیل، بهتر است با یک وسیله جانبی از لرزش های دوربین جلوگیری کنیم.  سه پایه برای موارد زیر لازم است:

عکاسی در شب
حرکت ستاره ها
نمایش آتش بازی
عکاسی از ماه
منظره شهری
حرکت وسایل نقلیه
مات کردن حرکت آبشار، حرکات ورزشی یا موج های اقیانوس
عکاسی در شرایط کم نور بدون استفاده از فلاش

همه ما دوست داریم عکس های شفاف و واضح داشته باشیم. سه پایه باعث می شود تا فوکوس واضح داشته باشیم. حتی فشار کلید شاتر هم باعث لرزش دوربین می شود و با سه پایه می توان از آن جلوگیری کرد.

در صورتی از یک مدل عکس می گیرید استفاده از سه پایه برای ارتباط بهتر با مدل و نیز ژست دادن مناسب به او کار را ساده تر می کند. چرا؟ به این دلیل که زمانی که از سه پایه استفاده می کنید می توانید دوربین را روی آن گذاشته و روی نقطه مورد نظر فوکوس کرده و کادر را تنظیم کنید. سپس به راحتی به طرف مدل رفته و به او نشان دهید که چطور بایستد و یا مدل موها یا آرایشش را درست کنید (البته در صورتی که دستیار نداشته باشید). همچنین می توانید با او صحبت کنید تا احساس راحتی بیشتری بکند بدون اینکه نگران تنظیم بودن دوربین باشید.

شما ممکن است بخواهید سوژه عکس خودتان در محیط های داخلی باشید و یا در صورتی که در سفر هستید و به یک مکان مشهور می رسید بخواهید از خودتان در آن جا عکس بگیرید. در صورتی که بخواهید در این عکس ها دوربین را در یک دست گرفته و آن را دراز کنید تا از خود عکس بگیرید مطمئناً عکس های خوبی نخواهید گرفت و مطمئن باشید که به این زودی ها برنده جوایز بین المللی نخواهید شد! پس به این دلیل نیاز به یک تکیه گاه برای تنظیم کادر ضروری است.

همچنین زمانی که شما در پارتی و یا مراسم عروسی هستید و یا به طور کلی در هر جایی که می خواهید خود نیز در عکس باشید باید از سه پایه استفاده کنید.
شما می توانید عمق میدان را افزایش دهید

اگر شما در مد دستی عکس می گیرید و می خواهید عمق میدان را افزایش دهید، به عنوان مثال در یک عکس منظره می خواهید عکس از جلو به پشت عکس دارای وضوح باشد، در این صورت باید از یک دیافراگم کوچک (مثلا f/11) استفاده کنید. در این حالت سرعت شاتر کمتر شده تا نور به مدت بیشتری به سنسور دوربین برسد. در نتیجه شما به یک سه پایه یا تکیه گاه نیاز پیدا خواهید کرد که در غیر این صورت عکس شما خراب خواهد شد.

بعضی از سه پایه ها، پایه هایی بسیار کوتاه دارند یا بعضی دارای پایه های خم شو هستند به طوری که می توانند دوربین را تا کف زمین پایین بیاورند. حال اگر از سه پایه استفاده نکنید در این صورت مجبورید خودتان به زمین نزدیک شوید که این حالت یا باعث ایجاد ناراحتی در شما شده و یا باعث خیس و کثیف شدن لباستان می شود. حتی در بعضی از موارد عملاً امکان گرفتن این عکس ها در این فاصله کم امکان پذیر نیست.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

پیلینگ تاثیر زیادی در زیبایی چهره و جوانسازی پوست دارد و تاثیر پیلینگ در زیبایی چهره غیر قابل انکار است. با توجه به این که این روزها جوان سازی پوست مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و سوالات متعددی در این زمینه مطرح است ، با آقای دکتر علی مسیبی متخصص پوست و مو گفت و گوئی انجام دادیم که در زیر می خوانید. پیلینگ به معنای پوست کندن می باشد و در اصطلاح به استفاده از مواد شیمیایی با درجات اسیدی مختلف برای برداشتن و بازسازی بخشی از پوست اطلاق می شود .
به طور خلاصه پیلینگ شامل دو نوع سطحی و عمیق است . در روش سطحی مواد مصرف شده در قسمت سطحی پوست ( اپیدرم ) نفوذ می کنند . در روش عمقی مواد به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند . با توجه به هدف و صلاحدید پزشک روش سطحی یا عمیق انتخاب می شود .

روش لایه‌برداری مکانیکی
متداول ترین لایه‌‌برداری مکانیکی، روش میکرودرم ابریژن است. در این متد به کمک دستگاهی، پودرهای اکسید‌آلومینیوم که نوعی کریستال سخت می‌باشد، با فشار روی پوست پاشیده می‌شود و سپس دوباره با یک فشار منفی به داخل مخزن دیگری در دستگاه برمیگردد.
این خراشیدن توسط کریستال‌هاو سپس مکش و ایجاد فشار منفی روی پوست تاثیر بسیار خوبی را روی بهبود کیفیت پوست دارد و بیمار احساس رضایتی کامل به دنبال اتمام درمان خواهد داشت.

 
اثر و نفوذ‌ داروهای پوست بعداز این عمل، چندین برابر می‌شود و بنابراین کمک خوبی برای درمان دارویی مانند  رفع لک‌های صورت می‌باشد.

 
اعمال فشار منفی روی پوست صورت سبب آزادسازی موادی در پوست می‌شود که ساخت کلاژن را تحریک می‌کند، و در طولانی‌مدت باعث افزایش کلاژن‌سازی پوست و کاهش چین و چروک پوست می‌شود.

روش لایه‌برداری با لیزر
اکنون لیزردرمانی از درمان‌های متداول و رایج در مطب‌های متخصصان پوست و مو می‌باشد و کاربردهای زیادی در درمان بعضی از بیماری‌های پوستی مانند ضایعات عروقی (همانژیوم)، ماه‌گرفتگی‌، بهبود زخم‌های برجسته و کلوئید،
رفع جوشگاه‌های ناشی از آکنه‌های نئوکولتیک، رفع بعضی از لک‌ها مانند کک‌ومک ، لنتیگو(لکه‌های قهوه ای رنگی که معمولاً درسنین میانی به بالا در مناطقی مانند صورت و پشت دست‌ها که بیشتر در معرض آفتاب هستند، ایجاد می‌شود) و جوان‌سازی پوست دارد.

پیلینگ سطحی :

ملایم ترین نوع لایه برداری است که به صورت سرپایی و بدون نیاز به بی حسی، با استفاده از فرآورده های حاوی یک اسید رقیق روی انواع پوست ها قابل اجراست. اساساً اپیدرم یا روپوست را مورد عمل قرار می دهد و در موارد چین و چروک های ظریف ناشی از آفتاب، کک و مک، لکه های بارداری و تغییرات رنگ پوست، اسکارهای خفیف آکنه و ضایعات آفتابی خفیف به کار می رود. پوسته ریزی اندکی به مدت 5-3 روز ایجاد می شود و یک هفته بعد قابل تکرار است. باید توجه داشت که آثار مثبت این نوع پیلینگ چندان محسوس نبوده، قادر به حذف کامل چین و چروک یا لکه های پوستی نمی باشد. لذا برای کسب نتایج مطلوب و تکرار آن الزامی است.

پیلینگ متوسط :

این نوع لایه برداری عمیق تر و موثرتر از پیلینگ سطحی بوده و به درم  یا پاپیلر می رسد و ترمیم آن حدود 8-7 روز طول می کشد و در صورت نیاز بالینی چند هفته بعد می توان آن را تکرار کرد. از آنجایی که پیلینگ متوسط موجب سوختگی درجه 2 پوست می گردد، عوارض آن از نوع قبلی بیشتر است و چند روز استراحت در منزل الزامی است.

احتمالاً بروز درد و تورم خصوصاً در مناطق اطراف چشم وجود دارد هدف از انجام پیلینگ متوسط از بین بردن چین و چروک های خفیف تا متوسط تغییرات پیگمانتاسیون و لکه های پوستی، ضایعات جدی و سایر آثار دراز مدت ناشی از تشعشات خورشید است.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

  • امیر امیر

عنوان: کار در استرالیا و مشاغل مورد نیاز استرالیا

این مقاله درمورد گرفتن اقامت می باشد.

 

 

باید ها و نباید ها پس از مهاجرت به استرالیا

خدمات ایفا میگریت منحصر به خدمات اخذ ویزا نمی شود، بلکه همیار و همراه شما پس از اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا نیز می باشد.

اطلاعات زیر می تواند به طور مختصر شما را  با انواع خدمات و کسب تجربه های لازم جهت زندگی در استرالیا آشنا سازد:

اجاره مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": برای اجاره مسکن در ابتدای مهاجرت، به دلیل نداشتن سابقه زندگی در استرالیا، پیشنهاد پرداخت 3 تا 6 ماه اجاره در ابتدا، به آژانس های املاک در استرالیا، کمک به سزایی در سرعت بخشیدن به تهیه مسکن می نماید.

-          یافتن کار پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای یافتن کار پس از "مهاجرت به استرالیا"، به دلیل نداشتن سابقه کار محلی در استرالیا، شروع کار در رشته های غیرمرتبط هم می تواند هزینه های اولیه زندگی تان را پوشش دهد و هم فرصت بیشتری برای پیدا کردن کار مرتبط با رشته تحصیلی تان به شما می دهد.

تهیه چند نمونه رزومه کاری در رشته های مختلف نیز، شانس شما را برای پیدا کردن کار مورد نظرتان افزایش می دهد.

تهیه اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای خرید و فروش اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" می توانید از وب سایت carsales.com استفاده نمایید.

 

-          یافتن بهترین برند اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" : بهترین برند اتومبیل برای مهاجران به استرالیا، هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت و هم هزینه تعمیرات کمتر، تویوتا می باشد.

-          خرید مواد غذایی پس از "مهاجرت به استرالیا": برای تهیه مواد غذایی بسته بندی شده با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه های زیر مراجعه نمایید. فروشگاه ها به ترتیب کاهش قیمت عبارتند از :

Woolworth >Colse > Aldi > …

-          خرید پوشاک پس از "مهاجرت به استرالیا": فروشگاه های زیر به ترتیب کاهش قیمت، ارائه دهنده کلیه پوشاک مورد نیاز شما هستند:

David Jones > Myer > Target > Big W > K mart

- خرید وسایل الکترونیکی پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای خرید وسایل برقی و الکتریکی از جمله کامپیوتر و ... می توانید  به فروشگاه های JB HI-FI  و Big W مراجعه نمایید.

-  خرید تره بار پس از "مهاجرت به استرالیا" :برای خرید تره بار ارزان قیمت توصیه می کنیم در روزهای شنبه به Sydney Market  مراجعه نمایید.

-  خرید ابزارآلات دسته دوم پس از "مهاجرت به استرالیا": برای خرید ابزارآلات دست دوم می توانید روزهای یکشنبه به Sydney Market  مراجعه نمایید.

-  افتتاح حساب بانکی پس از "مهاجرت به استرالیا": قبل از بازگشایی هرگونه حساب بانکی در استرالیا ، بررسی نمایید کدام بانک و کدام نوع حساب بانکی، کمترین هزینه ماهیانه را دارد.

-  تهیه موبایل و خط تلفن و اینترنت پس از "مهاجرت به استرالیا": شرکت های مخابراتی، قراردادها و قیمت های گوناگونی دارند. قبل از بستن قرارداد، بازه زمانی مورد نیازتان را انتخاب نمایید و در صورتی که قبل از پایان اعتبار قرارداد تمایل به کنسل کردن داشتید، می بایست خسارت ماه های باقی مانده را نیز پرداخت نمایید.

- پیدا کردن مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": برای یافتن یک خانه مناسب تنها به سایت های اینترنتی بسنده نکنید بلکه به صورت کاملا سنتی به آزانس های املاک مراجعه نموده و لیست خانه های آماده اجاره را که به صورت رایگان جلو درب ورودی قرار دارد را ملاحظه نمایید.

-  مهمترین کارها پس از "مهاجرت به استرالیا": اولین و مهمترین کارهایی که هر مهاجر در بدو ورود به استرالیا می بایست انجام دهد عبارتست از:

1-  افتتاح حساب بانکی

2-  اخذ مدیکر

3-  تهیه موبایل

-  یافتن آدرس پس از "گرفتن اقامت استرالیا": اگر آدرسی را بلد نیستید و در یافتن آن مشکل دارید، می توانید به جای استفاده از تاکسی با هزینه گزاف، از نرم افزارهای قابل نصب در موبایل نظیر GPRS و Google Map و ... استفاده نمایید.

-  استفاده از مترجم پس از "مهاجرت به استرالیا": هر زمان که احساس نیاز به مترجم در مکان های اداری نمودید، میتوانید با اطلاع به مسئول مربوطه از این امکان بهره مند شوید.

-  آشنایی با قوانین پس از "مهاجرت به استرالیا": برای افزایش سطح اطلاعات عمومی تان پس از "مهاجرت به استرالیا" از افراد با سابقه سوال ننمایید زیرا معمولا اطلاعات این افراد به روز نبوده و دچار مشکل خواهید شد. بهتر است از مسئولین مطمئن و سایت های اطلاع رسانی نظیر گوگل استفاده نمایید.

-  مکان مناسب اجاره مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": بهترین مکان ها برای اجاره منزل در استرالیا، مکان هایی است که در نزدیکی ایستگاه های قطار و مراکز خرید باشند.

-  خرید برندهای ایرانی پس از "مهاجرت به استرالیا": اگر برای تهیه مایحتاج زندگی به دنبال برندهای ایرانی هستید به منطقه Auburn مراجعه نمایید.

-  امکانات منطقه Auburn در Sydney پس از "مهاجرت به استرالیا": این محله ایرانی نشین از امکاناتی نظیر رستوران های ایرانی، سوپرمارکت های ایرانی، سالن های زیبایی ترک و ... بهره مند می باشد.

-بزرگترین منطقه ایرانی نشین در سیدنی استرالیا پس از "مهاجرت به استرالیا": ایرانی نشین ترین محله در شهر سیدنی منطقه Hornsby می باشد.

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.

  • امیر امیر

عنوان: نحوه لباس پوشیدن برای شرکت در مراسم عروسی

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد.

اشتباهات مرسوم در گل آرایی و انتخاب گل عروسی به عروس و داماد در انتخاب مناسب ترین دسته گل و همچنین گل آرایی مراسم عروسی کمک میکند.یکی دیگر از تدارکاتی که در مراسم عروسی می بایست در نظر گرفته شود دسته گل عروس می باشد. انتخاب مدل دسته گل عروس ، نوع گل ها ، ترکیب رنگی ها آنها، طبیعی و مصنوعی بودن گلها و غیره تمامی مواردی است که در زمان انتخاب و درست نمودن دسته گل عروس می بایست در نظر گرفته شوند.

دسته گل عروس نمادی از سرور و شادی عروس می باشد که توسط داماد به عروس داده می شود و از مهمیات در تدارکات خدمات عروسی می باشد.

عدم اعتماد به طراح
ما دوست داریم که با شما در ارتباط باشیم، نظراتتون را بشنویم و از علایقتون بدونیم. اما لازمه گاهی موارد شما هم کمی انعطاف نشون بدید و با جایگزین کردن بعضی از گزینه های شما مشکلی نداشته باشید. من دوست دارم که بهترین عروسی را داشته باشید پس نفس عمیق بکشید، نگران نباشید و همه چیز را به من بسپارید.

عدم استفاده ی مجدد از گل ها
مراسم عقد شما شاید چیزی در حدود نیم ساعت طول بکشدو واقعا جای تاسفه اگه از اون همه گل هایی که توی سالن عقد استفاده کردید،استفاده ی مجدد نکنید. از این گل ها میتونید روی میز غذا یا تزیینات کیک استفاده کنید و در عین حال هزینه ی کمتری بابت گل بپردازید.

استفاده از گل های فصل های دیگر
قطعا استفاده از گل های فصلی از هزینه ی کمتری برخوردارند و این دقیقا یعنی مدیریت هزینه ها – شما میتوانید از حجم بسیار بالایی از گل ها با هزینه ای نازلتر بهره مند شوید . اگر گل فصل را شناسایی کرده باشید و از گل های فصلی استفاده کنید. ( البته ما به شما خواهیم گفت که گل های فصلی کدامند )

انتخاب گل ها براساس ظاهر و جنبه های دیداریشان
بسیاری از گل ها همانند نیلوفر دارای عطر بسیار قوی ای هستند . در انتخاب و چیدمان گل ها همه ی حواس را برای یک چیدمان ایده آل درنظر بگیرید . دقت و توجه تنها به یک حس ( مثلا بینایی ) از تمامیت ماجرا می کاهد.

انتخاب طراح گل در مرحله ی آخر
خیلی از زوج ها بعد از این که همه ی کار های دیگر خود را کردند به سراغ من می آیند و با توجه به پولی که برایشان باقی مانده،کار آنچنانی نمیتوان برایشان کرد. پیشنهاد من به شما این است که در حین انجام کار های دیگرتون برای عروسی با گل فروشان متععدی صحبت کنید تا یک قیمت تقریبی داشته باشید و بتوانید هزینه های خود را در صورت لزوم جا به جا کنید.

عدم توافق
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که زوج ها مرتکب میشوند این است که آنها گل خاصی را انتخاب میکنند و دیگه هیچ چیز دیگرری را جز اون قبول نمکنند.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: سرمایه گذاری کبک و مهاجرت به کشور کانادا

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.

استان نیوبرانزویک(به انگلیسی: New Brunswick) یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا با جمعیتی در حدود ۷۶۰۰۰۰ نفر می‌باشد. مناطق بکر در این استان به وفور یافت می‌شود. ۸۵ درصد این استان پوشیده از جنگل است. همچنین چندین جزیره ساحلی در این استان موجود می‌باشد. سنت جان (Saint John) بزرگترین شهر (۱۳۰۰۰۰ نفر جمعیت) و فردریکتون (Fredericton) مرکز این استان می‌باشند. شهر Moncton دیگر مرکز مهم شهری این استان محسوب می‌گردد. این استان دو زبان رسمی دارد. ۳۵ درصد آنها فرانسوی (که زبان اول محسوب می‌شود) صحبت می‌کنند و ۶۵ درصد مابقی انگلیسی زبان هستند.

 طولانی‌ترین رودخانه" سنت جان" می‌باشد، که ۶۷۰ کیلومتر طول دارد. %۹۰ استان جنگل است و بعضی قسمت‌ها کوهستانی می‌باشد. دمای هوا بطور متوسط در ژانویه ۹-، در بهار ۱۰+، در تابستان ۲۶+ و در پاییز ۷+ درجه سانتی گراد است.
اشتغال و اقتصاد در نیوبرانزویک

این استان دارای منابع سرشار طبیعی بوده که بخش اصلی اقتصاد استان را تشکیل می‌دهد. با توجه به مساحت زیاد جنگل‌ها، محصولات چوبی از صادرات اصلی این استان می‌باشد. امروزه این استان دارای اقتصاد مدرن خدماتی از جمله خدمات مالی و بیمه‌ای می‌باشد. دولت کانادا در صدد آن است که با ترغیب این نوع خدمات با بیکاری ناشی از افت صنایع ماهیگیری و کشاورزی (دو صنعت مهم دیگر این استان) مبارزه کند. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند تا خدمات مشتریان و خدمات فنی خود را در نیوبرانزویک مستقر کنند زیرا در این استان به نیروی کار با دو زبان دسترسی دارند. فناوری اطلاعات از دیگر صنایع رو به رشد این استان می‌باشد. تولید، دیگر بخش مهم اقتصاد استان بوده و در سالهای اخیر رشد چشم گیری داشته است. بیشتر صنایع سنگین در شهر Saint John استقرار دارد. تولید اصلی این استان، صنایع غذایی، نوشیدنی، کاغذ سازی، فلزکاری و تجهیزات حمل و نقل می‌باشد. با توجه به مناطق طبیعی زیبا در استان، توریست دیگر صنعت این استان بوده و در دهه گذشته یکی از عوامل تولید اشتغال در نیوبرانزویک بوده است.
مسکن در نیوبرانزویک

مسکن در این استان ارزان و قابل دسترس می‌باشد. قیمت متوسط خرید خانه در Saint John کمتر از ۱۶۰٬۰۰۰$ می‌باشد. در ضمن میانگین درآمد خانوار با هزینه‌های مالکیت با توجه به نوع خانه بین ۳۲ – ۲۱ درصد بوده که نسبت به استانهای دیگر کمتر است.
تحصیل در نیوبرانزویک

تمامی شهروندان و دارندگان اقامت دائم در کانادا می‌توانند تا ۲۰ سالگی از مهد کودک تا پایان دبیرستان از تحصیلات رایگان دولتی استفاده کنند. در این استان تحصیلات به دو زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه می‌شود. این استان سرآمد استفاده از فناوری در آموزش بوده و تمامی کلاسهای مدارس آن مجهز به اینترنت می‌باشند. این استان بالاترین نرخ فارغ‌التحصیلی از دبیرستان را در کانادا دارد. (۸۶ درصد)

چهار دانشگاه دولتی با ۷ دانشگده، یک کالج با ۱۱ ساختمان، دو موسسه فنی، چندین کالج مذهبی خصوصی کوچک و مدارس خصوصی کارآموزی در این استان موجود است. هزینه‌های دانشگاه از لحاظ گرانی مقام سوم را در کانادا دارد (۵۰۰۰ $). وزارت آموزش این استان جهت تسهیل آموزش وام و بورسیه ارائه می‌دهد. هر یک از دانشگاه‌ها نیز بورسیه خاص خود را ارائه می‌دهند.

دانشگاه‌های این استان از سطح علمی بالایی برخوردار می‌باشند و دانشگاه‌ها نقش مهمی را در تغییر ساختار اقتصادی استان از منابع طبیعی به خدمات و فناوری حرفه‌ای ایفا می‌کنند. دانشگاه New Brunswick یکی از قدیمیترین دانشگاه‌های کانادا است و برنامه‌های آموزشی سطح بالایی در مهندسی و کامپیوتر ارائه می‌دهد. دانشگاه Mount Allison واقع در Sackville یکی از دانشگاه‌های ممتاز می‌باشد و هر ساله به تعداد زیادی از دانشجویان، Rhodes Scholars ارائه می‌دهد.
بهداشت در نیوبرانزویک

طبق قوانین کانادا تمامی شهروندان کانادا می‌توانند از خدمات بهداشتی رایگان استفاده کنند. به عبارت دیگر اکثر هزینه‌های بهداشتی در کانادا به طور مستقیم از شهروندان گرفته نمی شود. البته خدمات غیر ضروری مانند عمل زیبایی یا مراقبت‌های خاص از دندان تحت پوشش این خدمات نمی‌باشد. لیست خدمات ضروری غیر رایگان در هر استان متفاوت است و طرح بهداشتی این استان تمام خدمات ضروری را بیمه می‌کند. در ضمن بیمه‌های خصوصی نیز در این استان موجود می‌باشد.
مهاجرت به نیوبرازویک

هر ساله صدها نفر وارد این استان می‌شوند. این استان جهت جذب مهاجر در برنامه انتخاب استانی PNP شرکت دارد تا به روند مهاجرت و صدور ویزا سرعت ببخشد. در این برنامه روش‌هایی برای دارندگان پیشنهاد کار در این استان و سرمایه گذاران وجود دارد.
مهاجرت از طریق برنامه استانی نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک از طریق این برنامه به جذب افرادی علاقمند است که یا کمبود نیروی متخصص را جبران می‌کند و یا به ایجاد شغل و فرصتهای تجاری می‌پردازند.استان نیوبرانزویک بر اساس قراردادی که با دولت فدرال عقد کرده است در نحوه انتخاب مهاجرینی که قصد زندگی و کار در این استان را دارند (بر اساس نیازهای استان) فعالیت موثری دارد.

 شرایط انتخاب متقاضی جهت فعالیات تجاری به شرح زیر است:

    حداقل میزان دارایی شخصی ۳۰۰۰۰۰$ کانادایی
    در صورت قبولی پرونده در استان، پرداخت ۷۵۰۰۰$ توسط متقاضی به عنوان تضمین مالی جهت شروع و یا خرید یک موسسه تجاری. چنانچه متقاضی به این تعهد عمل کند، پس از ایجاد و یا خرید موسسه تجاری، مبلغ مذکور به متقاضی مسترد می‌شود.
    سابقه مدیریت موفق در رده‌های بالای شرکتهای دولتی یا خصوصی و یا شخصی.
    مهارتهای تجاری و سابقه کار متقاصی باید مرتبط با نوع فعالیت تجاری باشد که متقاضی قصد دارد در نیوبرانزویک ایجاد کند.
    ایجاد و تعهد برای راه اندازی بیزینس به مبلغ حداقل $۱۵۰۰۰۰ (متقاضی باید در اداره موسسه تجاری خود درنیوبرانزویک به صورت فعال حضور داشته باشد).
    متقاضی باید آشنایی به زبان انگلیسی یا فرانسه در حد انجام امور مصاحبه را داشته باشد.
    داشتن تحصیلات دیپلم.


در این مقاله اشاره ای به  تور چین شده است.

  • امیر امیر

عنوان: آیا هسته‌ سیب حاوی سیانور است؟

شما با بازدید از سایت تفریحی و خواندن مطالب جالب ومتنوع آن میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید.

گونه گذشتمان را فراموش کنیم؟فراموش کردن گذشته تان، چه ترک یک رابطه اعتیاد آور باشد یا غم از دست دادن یکی از عزیزان، یکی از سخت ترین کارهاست . با اینکه ممکن است بدانید که این رابطه چقدر برایتان دردناک است و برای سلامتی خودتان هم که شده باید آن را کنار بگذارید، اما هنوز برای گفتن «خداحافظ» مشکل دارید. آسان نیست، اما راه های عملی برای فراموش کردن گذشته تان وجود دارد.
 قبل از اینکه بخواهید از رابطه خود خداحافظی کنید، لازم است که با خاطرات و تجربیاتتان روبه رو شوید. اگــــــر با اشتباهات خود دست و پنجه نرم می کنید، باید مسئولیت اعمالتان را بپذیرید.
6  قدمی که برای فراموش کردن گذشته وجود دارد شامل موارد زیر است :

1– درمورد افکار و خاطراتتان بنویسید، نقاشی بکشید و درموردشان حرف بزنید. برای فراموش کردن گذشته تان باید به خاطراتتان احترام بگذارید.
 
2 – با دور ریختن  احساسات و عواطف مربوط به خاطرات دردناکتان ، آنها را فراموش کنید. خواهید دید که بعد از آن چقدر احساس آرامش می کنید.
 
3 – درصورت امکان به عقب برگردید و با کسانیکه در آن خاطرات دخیل بوده اند حرف بزنید.  برای فراموش کردن گذشته تان باید به عقب برگردید.
 
4 – احساسات واقعیتان را با کسی در میان بگذارید. اگر صلاح است به آنها اعتراف کنید. برای فراموش کردن گذشته تان باید احساساتتان را بروز دهید. اگر باید با اشتباهاتتان کنار بیایید، باید تقصیر یا گناهتان را گردن بگیرید.
 
5 – معذرت خواهی کرده و طلب بخشش کنید. برای فراموش کردن گذشته تان باید آسیب پذیر باشید.
 
6 – برای کنترل پرخوری ها، اعتیاد یا آسیب رساندن به خودتان به خاطر گذشته دردناکتان کمک بگیرید. برای فراموش کردن گذشته باید غرور را کنار بگذارید.
 
فراموش کردن عزیزان، چه همسرتان باشد که از او طلاق گرفته اید، چه فرزندتان باشد که فوت کرده، چه خواهر یا برادرتان باشد که از شما دور شده یا هر کس دیگری، بسیار مشکل است. فراموش کردن گذشته نیاز به تلاش و انرژی بسیار دارد. مطمئن باشید که بعد از این گذشته دردناک نه تنها می توانید به زندگیتان ادامه دهید بلکه عاقل تر، آرام تر، و متمرکز تر خواهید بود.
 
فراموش کردن گذشته یعنی چه؟
فراموش کردن گذشته یعنی قبول کنید که برای تغییر گذشته کاری از دستتان برنمی آید: در مواجهه با  شکستتان شما هرچه از دستتان برمی آمده، کرده اید. باید بدانید که تا جاییکه می توانسته اید خوب، مهربان و مؤثر بوده اید. اگر قرار بود به عقب برگردید مطمئناً نمی توانستید کاری بیش از آن انجام دهید. پس باید گذشته را فراموش کنید.
 
_ فراموش کردن گذشته یعنی خود را برای اشتباهاتتان ببخشید : 
فکر کردن دوباره به آنچه که می توانستید یا باید انجام می دادید هیچ اثری ندارد. اگر با اشتباهاتتان درگیر هستید یا شکست خورده اید ، سعی کنید خودتان را ببخشید.
 
_ فراموش کردن گذشته یعنی افکارتان را بشناسید:
اگر می بینید که مدام درگیر گذشته هستید، با ملایمت افکارتان را به زمان حال برگردانید. سعی کنید این عادت را کنار بگذارید که مدام به اشتباهات گذشته تان فکر کنید.
 
_ فراموش کردن گذشته یعنی به ذات زمان اعتماد کنید:
زمان می گذرد و شما هم باید از گذشته بگذرید. زخم هایتان به مرور التیام می یابند و فقط جای آن بر جا می ماند.
 
_ فراموش کردن گذشته یعنی ارتباطات جدید ایجاد کنید:
لازم نیست که حتماً یک گروه دوست تازه پیدا کنید. می توانید یک دوستی جدید را با یکی از همکارانتان شروع کنید یا یکی از همسایه ها را برای شام به خانه تان دعوت کنید. اگر درمورد شکست هایتان با کسی حرف بزنید راحت تر می توانید با آنها کنار بیایید.
 
_ فراموش کردن گذشته یعنی در مکالماتتان به دنبال تعادل باشید:
خیلی مهم است که دردها و ناراحتی هایتان را با دیگران قسمت کنید اما به همان اندازه مهم است که به زندگی دیگران هم علاقه نشان دهید.
 
_ فراموش کردن گذشته یعنی یک دنیای تازه را تجربه کنید:
شروع به تحصیل در یک رشته تازه کنید یا یک سرگرمی جدید پیدا کنید. برای فراموش کردن گذشته باید به دنبال جهت های تازه باشید.
 
_ فراموش کردن گذشته یعنی زمانتان را در اختیار دیگران قرار دهید :
فرصت های بیشمار تازه ای وجود دارد که به شما کمک می کند با گذشته تان خداحافظی کنید. از منطقه امنتان بیرون بیایید. وقتتان را با کسانی بگذرانید که شادتان می کنند و از بودن با آنها لذت می برید.
 
_ وقتی می خواهید یک رابطه را فراموش کنید باید به طور جدی فکر کنید که آیا عاقلانه است که باز با آن فرد وقت بگذرانید یا باید همه چیز را به طور کل فراموش کنید. شاید هنوز عاشق او باشید یا از شما سوء استفاده کرده باشد و در افکار و احساساتتان سردرگم شده باشید. ایجاد یک وقفه، عاقلانه ترین راه ممکن است. از این طریق می توانید راحت تر فراموش کنید.

در این مقاله اشاره ای به  معرفی سایت های جالب و اس ام اس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: طراحی دکوراسیون اتاق مشترک فرزندان

این مقاله درمورد کابینت فلزی می باشد.

تکنیک های تغییر دکوراسیون در خانه تکانی از نکات مهمی است که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید به آن توجه کرد.بیایید طور دیگری به خانه‌تکانی نگاه کنیم؛ در فرهنگ کهن ما این کار فقط تمیز کردن خانه نیست، آن هم فقط توسط یک نفر؛ خانه‌تکانی فرصتی برای همراهی و همفکری است. بویژه در این روزگار که کار و مسوولیت‌های خارج از خانه فرصت‌های بودن کنار هم را به کمترین حد ممکن رسانده است. شاید خانه‌تکانی بهانه خوبی برای نزدیک‌تر شدن و پراکندن عطر مهربانی در خانه باشد؛ برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصمیم گرفتن همه کارهایی ساده، ولی مهم است که باید با همراهی تک‌تک اعضای خانواده انجام شود.یادمان باشد، خانه‌تکانی همیشه فقط در تمیز کردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل کوچک، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

ایام خانه‌تکانی زمان خوبی است که از دست وسایل اضافه که به کارتان نمی‌آید، راحت شوید. خیلی از خانواده‌ها در طول سال وسایلی را جمع می‌کنند که هیچ نیازی به آنها ندارند.
این وسیله‌ها به اضافه وسایل خراب و مستعمل که در خانه جایی برای آنها نیست، معمولا به انباری خانه منتقل می‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنید و این‌گونه وسایل را دور بریزید و برای همیشه از دست آنها راحت شوید. سری به انباری زده، آنجا را نیز مانند دیگر قسمت‌های خانه تمیز و مرتب کنید.

در ورودی خانه تان را رنگ کنید. این کار اولین برخورد مهمان ها و حتی خودتان را با خانه را هیجان انگیز تر می کند.
عکس هایی از خاطرات و روزهای خوش تان را به دیوارهای خانه آویزان کنید و از آن ها به عنوان به یک عنصر تزیینی استفاده کنید.
شیرآلات آشپزخانه را عوض کنید. این مقرون به صرفه ترین ایده برای ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه است.
یک یا دو دیوار تاثیر گذار خانه تان را رنگ کنید، کاغذ دیواری هم می تواند گزینه مناسبی برای این تغییر باشد، این بستگی به سلیقه و نظر شما دارد.
گلدانی از گل های تازه را در جای جای خانه تان به کار ببرید.
دیوارهای سرویس بهداشتی تان را با کاغذ دیواری های ضد آب بپوشانید تا جلوه و دکوراسیون داخلی آن ها عوض شود.
فرش هایی با پرز های بلند را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید، این فرش ها به دلیل بافت متفاوت ترشان نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه شما می شوند.

اگر مبلمان شما سالم است و نیازی به تعویض آن ندارید، با تغییر مکان مبل‌ها و میزهای عسلی می‌توانید تغییری در سالن خانه ایجاد کنید یا با تغییر و تعویض چند قاب عکس یا نصب یک آینه زیبا، نمایی نو به سالن پذیرایی بدهید.

دراین مقاله اشاره ای به دکوراسیون فیروزه ای شده است.

  • امیر امیر