تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: راه های تهیه انگشتر عقد زیبا و مناسب

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

بازدید کنندگان عزیز می توانند از منوی بالای سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی آرایشگاه های مورد نظر خود در شهر مربوط به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی شما این مراکز به تفکیک شهر و استان قرارداده شده اند .

کلمه آرایش که در واقع در برابر کلمه پیرایش قرار دارد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.هرچند هردو در درعموم مردم در قالب زیبا شدن ظاهر می باشد.در دنیای امروز که آراستگی به عنوان اصل اول روابط اجتماعی شناخته میشود به راحتی نمی توان از بحث آرایش و پیرایش گذر کرد.مجموعه عملیات آرایش و پیراش به کارهای گفته می شود که باعث تغییر و زیباتر شدن مو و صورت فرد می شود.البته در ایران آرایش را برای زنان و لغت پیرایش را بیشتر برای مردان استفاده می کنند.آرایش کردن از زمان های دور در میان مردم باب بوده است.

این موضوع امری طبیعی به نظر می رسد, زیرا میل به زیباتر شدن در همه انسان ها در همه دوران ها وجود داشته است و دارد.البته در زمان های مختلف و در قوم ها و فرهنگ های مختلف فاکتور های زیبایی بسیار متفاوت بوده است اما هدف افراد با هر فرهنگ و سبکی زیباتر شدن بوده است.در دنیای امروز نیز آرایش در فرهنگ ها و قوم های مختلف متفاوت است.البته این تفاوت نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است و بعضا سبک های ترکیبی از دو فرهنگ مختلف با هم ترکیب میشوند و مورد استفاده خانم ها قرار میگیرد.یکی از اتفاقات دنیای مدرن گذشتن از مرزها و محدودیت های گذشته است.که در زمینه مد و زیبایی این موضوع را می توان به وضوح مشاهده کرد.

هنگامی که صحبت از آرایش می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت بانوان جلب می شود.مطمئنا شما نیز این موضوع را تایید میکنید که همه خانم ها از تغییر در لباس, آرایش مو, آرایش صورت و در کل مد لذت میبرند.زن ها بر خلاف مردها برای پوشش و ضاهر خود اهمیت زیادی قائل هستند و زمان بیشتری را برای زیباتر شدن صرف میکنند.این موضوع یعنی علاقه به زیبایی در زنان به صورت فطری و باطنی از ابتدای بشریت وجود داشته است.پس آرایش در زنان بسیار مهمتر و ملموس از مردان است.حال اگر برای خانم ها پای مهمانی و عروسی در میان باشد موضوع حساس تر می شود.مهمانی یا مراسم عروسی که به آن دعوت می شوید هیچوقت به اندازه مراسم عروسی خودتان خاص و مهم نمی شود.مطمئنا زیباترین عروس بودن, برای هر عروس خانمی به عنوان یک آرزوی بزرگ به شمار می رود.پس سعی کنید تا در این شب در مقابل چشم دیگران بهترین باشید.موضوع مهم دیگر این است که هر عروسی در روز عروسی اش، بیش از هر زمان دیگری در زندگی خود جلوی لنزهای دوربین های عکاسی قرار می گیرد. بهتر است برای هر چه بهتر به نظر رسیدن در مقابل دوربین ها، تمام تلاش خود را بکنید.مسئله چطور دیده شدن از لنز دوربین ها را دست کم نگیرید زیرا اهمیت آن را در آینده و بعد از دیدن عکسها و فیلمهای عروسیتان متوجه خواهید شد.پس سعی کنید برای شب عروسی بهترین انتخاب ها را برای لباس عروس, آرایش عروس, دسته گل و ... داشته باشید تا بهترین شب را تجربه کنید و در آینده نیز از خاطرات و تصاویر آن لذت ببرید.در ادامه نکاتی را برای آرایش شب عروسی برای شما آماده کرده ایم تا بتوانیم کمکی به بهترین بودن شما در شب عروسی تان کرده باشیم. 
نکات تاثیر گذار در آرایش عروس و معیار های انتخاب آرایشگاه عروس

با آرایش خوب و زیبا آشنا باشید

هنگام مراجعه به چند آرایشگاه و مشاهده عروس ها و آلبوم های مختلف شاید کمی گیج شوید و از خودتان بپرسید:«از کجا بفهمم کدام آرایشگر کارش بهتر است؟» در اینجا چند فوت کوزه گری را به شما یاد می دهیم تا با نگاه تخصصی تری عروس ها را ببینید و با اطمینان بیشتر آرایشگرتان را انتخاب کنید. پس به این معیارهای آرایش خوب و متناسب با شکل صورت توجه کنید.رنگ آرایش هر فردی به رنگ چشم، مو و پوست بستگی دارد و آرایش عروس تا حدودی سلیقه ای ست. بنابراین به سلیقه آرایشگر دقت کنید.کرم پودرها و رژ گونه هایی به رنگ هلویی، صورتی چرک، طلایی ، بژ و مسی برای پوست های تیره و برنز مناسب تر هستند. بهتر است پوست های روشن رنگ های تند تری داشته باشند. اگر متوجه شدید که آرایشگر، یک عروس سفید پوست را با رنگ های صورتی کمرنگ و طلایی آرایش کرده بدانید که در کارش زیاد وارد نیست چون این رنگ ها صورت را بی حال نشان می دهند.هنر آرایشگر خوب این است که صورت های چاق و گرد را لاغر ترکند. در این حالت با کارکردن روی گونه ها، زیر گردن و غبغب ، صورت کشیده تر به نظر می آید.آرایش صورت های کشیده و لاغر باید طوری باشد که استخوان گونه ها بیش از حد بیرون نزند. انتخاب رژ گونه های خط دار برای این صورت ها اشتباه محض است و از بی تجربگی آرایشگر حکایت می کند.یک آرایشگر حرفه ای به خوبی می داند که باید چشم های درشت و برجسته را با سایه های تیره آرایش کند تا برجستگی چشم ها کمتر شود. این روزها گریمور های با سلیقه برای آرایش بخش پایینی چشم از خط چشم استفاده نمی کنند و به جای آن چشم را با سایه های سیاه یا دودی آرایش می کنند تا چشم های عروس آرایش شیک و امروزی تری داشته باشد.فردی که چشم های ریز دارد باید برای آرایش چشم های او از سایه های روشن استفاده شود و بهتر است سایه ها به هم متصل نباشند تا چشم ها بازتر به نظر بیایند. در مورد افرادی که چشم های درشت دارند هم استفاده از سایه های تیره برجستگی چشم ها را کاهش می دهد.

رنگ پوست, برنزه یا طبیعی؟

امروزه بسیاری از عروس های ایرانی دوست دارند در روز عروسی پوستی برنزه یا طلایی داشته باشند ، توصیه ی ما به این دسته از عزیزانی که پوست سفیدی دارند این است که این کار را انجام ندهند تا هم در روز عروسی شان طبیعی باشند وهم در آن روز پوستی سرخ ، ورم کرده ، کک و مک زده و تاول زده نداشته باشند. ضمنا یادآوری می کنم که داشتن پوست سفید در نژاد ایرانی یک موهبت به شمار می آید که باید قدرش را بدانید . هم چنین عروس خانم های گندمی یا سبزه که دوست دارند کمی پوست شان را خوش آب و رنگ تر کنند باید بدانند پوست کسانی که حمام رنگ می گیرند درروز عروسی به لباس عروس رنگ خواهد داد . پس حداقل یک هفته قبل از عروسی اقدام به این کار بکنید تا رنگ پوست تان تثبیت شود . ضمنا یادتان باشد که برای آفتاب گرفتن نیز باید حداقل از سه الی چهار هفته قبل اقدام کنید تا برای روز عروسی دچار آفتاب زدگی و سوختگی نشوید . به خاطر داشته باشید که برنزگی بیش از حد بد است و این که پوست عروس مثل لبو سرخ یا مثل شب سیاه رنگ باشد اصلا زیبایی ندارد.

مراقبت از پوست قبل از عروسی

اگر لباس‌ عروسی‌تان قرار است بدون آستین یا پشت باز باشد، بهتر است از همین حالا رفتن به استخر سرباز را فراموش کنید و حتی در خانه هم ضدآفتابی با spf مناسب روی پوستتان بمالید. پوست صورتتان را فراموش نکنید چون پوشاندن تیرگی‌هایی که در اثر نور آفتاب به وجود آمده، آنقدرها هم کار راحتی نیست.8 ساعت در شبانه روز بخوابید. کم‌خوابی پوستتان را خراب می‌کند، زیر چشم‌هایتان دو حلقه تیره رنگ می‌اندازد و باعث کاهش حافظه می‌شود. اگر برنامه‌ریزی برای عروسی خسته تان کرده و چیزی نمانده که از پا دربیایید، شاید بد نباشد چند جلسه ماساژتراپی را امتحان کنید. درضمن قرارتان با متخصص پوست را از یاد نبرید.اصلا سراغ پاکسازی عمقی پوست نروید. اگر دستورالعمل ماه‌های قبل را رعایت کرده باشید،امروز پوستتان شاداب و درخشان است و هیچ لک یا جوشی روی آن دیده نمی‌شود. به صورت متناوب (تند، کند، تند) ورزش کنید تا بیشتر انرژی بسوزانید و سریع‌تر روی فرم بیایید.اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما مخصوصا در گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.

مدل موی عروس,تاثیر گذارترین در چهره عروس

اگر به موهای جمع و رو به بالا علاقه مندید و این مدل مو به شما می آید یه یاد داشته باشید در این مدل شما باید طوری از تور و تاج تان استفاده کنید که مدل موی بسته شما به خوبی جلوه کند و نیز گوشواره و گوش تان پوشیده نشود . پس با آرایشگرتان چند نمونه تور تست کنید و زیباترین تور روی سرتان استفاده کنید .البته مدل موی باز برای عروس هایی که گردن باریک و استخوانی دارند زیبا تر است و با کمی حالت دادن به موها بهترین مدل مو در تالار عروسی تان خواهید داشت . البته اگر مدل موی باز انتخاب کردید با بابلیس و بیگودی طرح زیبایی برای موهای خود ایجاد کنید و نیز تافت و اسپری حالت دهنده  استفاده کنید تا موهای تان تا پایان مراسم در تالار عروسی ثابت بماند .برای کسانی که موهای بلند دارند مدل موهای شینیون شده پیشنهاد می شود و اگر موهای شما به اندازه کافی بلند نیست می توانید از موهای اضافی (اکستنشن) استفاده کنید . همچنین از مدل موهای جمع و رو به بالا استفاده کنید چرا که این مدل مو یکی از راحت ترین مدل موها برای شینیون سر عروس است.هر تغییری که می خواهید در مو بدهید مثل کوتاهی، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، باید از قبل به فکر باشید. کوتاهی و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را باید حد اقل یک ماه قبل انجام بدهید.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ویتامینه های خوب استفاده کنید و موها را آماده کنید.موهایتان را روز قبل از عروسی بشویید، نه صبح روز عروسی، موهای تازه شسته شده خوب مدل نمی گیرند و تارهای کوتاه تر در هوا معلق می شوند.
نکات مهم انتخاب آرایشگاه عروس

سبک آرایشتان را از قبل مشخص کنید

در آرایشگاه‌های بزرگ معمولا چند آرایشگر مختلف کار آرایش عروس را انجام می‌دهند که هر کدام آلبوم‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. گروهی از آرایشگران، عروس‌ها را بسیار غلیظ آرایش می‌کنند، سایه‌های رنگی به‌کار می‌برند و چشم‌ها را خیلی می‌کشند. این آرایش ها به سبک «خلیجی» معروف است. اما دسته‌ای دیگر از آرایشگران که این روزها طرفداران بیشتری دارند عروس‌ها را ساده‌تر و به سبک «اروپایی» آرایش می‌کنند. حتما در فیلم‌ها و عکس‌های مختلف دیده‌اید که عروس‌های اروپایی چقدر ساده هستند. با ورق زدن آلبوم‌ها به سرعت دست‌تان می‌آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می‌کند و مواد آرایشی او براق است یا با کمک سایه‌ها و خطوط مات، گریم شیک و زیباتری را انجام می‌دهد. ببینید از کدام سبک خوش‌تان می‌آید و بعد برای بقیه کارها تصمیم بگیرید.

قیمت‌ آرایشگاه ها را مقایسه کنید

در مورد آرایش عروسی نرخ ثابتی وجود ندارد. قیمت رزرو آرایشگاه عروس در نقاط مختلف شهر متفاوت است. آرایشگاه‌های معروف و اسم و رسم‌دار شمال شهر برای آرایش کامل عروس (شامل خدمات آرایش صورت، مو،ناخن و پاک‌سازی پوست) در حدود دو و نیم میلیون تومان پول می‌گیرند و این مبلغ درکنار اجاره تاج و تور، رنگ مو یا مش و اپیلاسیون گاهی به 3 میلیون تومان هم می‌رسد. گذشته از این ارقام نجومی، با مبلغی کمتر از اینها هم آرایشگاه عروس پیدا می‌شود. در برخی از آرایشگاه‌های معروف ، حدود قیمت یک و نیم تا دو میلیون است. اگر این مبلغ‌ها باز هم برای‌تان گران است به سراغ آرایشگران گمنام‌تری بروید که کارشان خوب است اما هنوز شناخته شده نیستند. در بین این آرایشگران قیمت پکیج کامل آرایش عروس از 800 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان است. کمتر از این هم می‌توانید آرایشگاه عروس پیدا کنید اما بر روی حرفه‌ای بودن آرایشگر خیلی حساب نکنید.

آلبوم ها و عروس های آماده را ببینید

برای انتخاب آرایشگاه فقط به مشاهده آلبوم‌ها اکتفا نکنید. قبل از اینکه قرار داد ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارند و عروس خانم‌ها چه ساعتی آماده می‌شوند؟ در یکی از همان روزها به همراه یک یا دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و آلبوم‌ها را با عروس‌های آماده شده مقایسه کنید. در انتخاب مدل‌های آلبوم از دخترخانم‌های زیبا و خوش‌چهره استفاده می‌شود و لباس و جواهرات گران‌قیمت هم در بهتر شدن عکس‌ها تاثیر دارند. بعضی از آلبوم‌ها هم قدیمی هستند. گاهی اوقات روتوش عکس‌ها به قدری زیاد است که چهره واقعی عروس را نشان نمی‌دهد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که وقتی عروس‌های آماده شده همان آرایشگر را می‌بینید، توی ذوق‌تان بخورد. به هر حال هنر آرایشگر خوب این است که با کمک گریم مناسب، زیبایی‌های چهره هر فردی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.

تست گریم قبل از عروسی

یک اقدام خوب برخی از آرایشگران این است که یک هفته تا ده روز قبل از عروسی، زمانی را برای تست گریم عروس تعیین می‌کند. ممکن است این تست در قرارداد شما هزینه جداگانه‌ای داشته باشد اما می‌ارزد که برای آسایش خیال خودتان این هزینه را پرداخت کنید. اگر تاج و تور را به‌طور جداگانه تهیه کرده‌اید در روز تست گریم آنها را همراه‌تان داشته باشید. هنگام تست به اندازه کافی فرصت دارید تا نظرات‌تان را به آرایشگر بگویید و البته ببنید که چه نوع آرایش و کدام مدل مو به چهره شما بیشتر می‌آید. این روز بهترین زمان برای مشورت با آرایشگر است تا هر دو با همفکری هم به نتیجه دلخواه برسید. در این صورت استرس شما در روز عروسی کمتر می‌شود. البته درایران کمتر پیش می‌آید که آرایشگران این تست را برای شما انجام دهند اما با کمی جست و جو می‌توانید آرایشگرانی را پیدا کنید که در قراردادشان تست گریم هم دارند. این را هم بدانید که آرایشگران فقط بعد از تنظیم قرارداد اصلی این تست را برای شما انجام می‌دهند نه قبل از آن.

آرایشگاه نزدیکی را درنظر بگیرید

بهتر است آرایشگاه عروس شما تا حد امکان به محل برگزاری مراسم نزدیک باشد. اگر می‌خواهید در محدوده غربی تهران جشن بگیرید، آرایشگاه را در انتهای محله‌های شرقی انتخاب نکنید. شاید هزینه آرایش شما ارزان‌تر تمام شود اما به این فکر کنید که در روز عروسی ممکن است استرس زیادی داشته باشید و یک اتفاق غیرمنتظره برنامه زمانی رسیدن به آتلیه و سالن عروسی را به هم بزند. این نکته به ویژه در مورد عروسی‌های فصل پاییز و زمستان بیشتر اهمیت دارد چون یک باران یا برف ناگهانی برنامه‌های را به هم می‌زند. پس نسبت به یک آرایشگاه خاص تعصب نداشته باشید. این روزها آرایشگران خوب در همه جای شهر پیدا می‌شوند. فقط باید آنها شناسایی کنید و نمونه کارهای‌شان را ببینید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان : مسافرت به دبی و بازدید از دیدنی های کشور توریستی مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

هتل ۵ ستاره دبی مارین به صورت شبانه روزی و با خدمات ویژه وامکانات استاندارد پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد. این هتل دارای ۱۹۵ اتاق می باشد.

شیشه های دوجداره اتاق ها از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری می کند بنابراین می توانید مطمئن باشید که در هتل دبی مارین اقامت خوشی خواهید داشت .

از امکانات تفریحی ان می توان به سونا ، استخر روباز، ماساژ، مرکز آب گرم و سلامت و.. اشاره کرد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که اماده ارایه خدمات به شما مهمانان گرامی می باشد که می توان گفت بسیار معتبر است.

هتل دبی مارین با داشتن فروشگاه های متعدد امکان خرید برای افراد تنوع دوست را مهیا کرده است. شما می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل دبی مارین استفاده کنید. یکی از امکانات خوب هتل دبی مارین وجود مکانی برای نگهداری و بازی کودکان است.

علاوه بر این ها در این مکان، یک اتاق حرفه ای و کاملا مجهز برای برگزاری سمینارهای مختلف در هتل موجود می باشد. اوقات فراغت خود را نیز می توانید به گردش در باغ بپردازید و یا در فعالیت های ورزشی موجود در هتل شرکت کنید.

خوب است که یک روز قبل از پرواز در مورد ترانسفر فرودگاهی با هتل صحبت کنید. کارکنان مهربان و با دقت هتل، بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز می باشند همچنین میهمانان می توانند از صرف غذاهای مختلف از جمله عربستان، لبنان، ایتالیایی و تایلندی در رستوران این هتل لذت ببرند.

هتل دبی مارین یک  ۱۰ دقیقه از برج خلیفه و ۱۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی با ماشین فاصله دارد.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به دانمارک,  مهاجرت به استرالیا, مهاجرت به سوئد,مهاجرت به نروژ, مهاجرت به کانادا,

  • امیر امیر

 عنوان: رازهای رسیدگی به پوست صورت

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

عادات غذایی و همچنین آرایشی و بهداشتی تاثیر زیادی در زیبایی و مراقبت پوست دارد و رازهای مراقبت و زیبایی پوست صورت به شما در این زمینه کمک میکند.همان طور که می گویند شما همان چیزی هستید که میل می کنید درست غذا خوردن به حفظ یک زندگی سالم و در عین حال حفظ چهره ای سالم کمک می کند .وقتی احساس خوبی در مورد چیز هایی که میل میکنید دارید و زمانی که موادی که مصرف می کنید برای شما مفید است . این شانس را دارید که از چهره ای که می خواهید بر خوردار باشید در اینجا چند ماده غذایی که نه تنها به شما کمک میکند احساس خوبی داشته باشید بلکه کمک می کند چهره ای فوق العاده نیز داشته باشید معرفی می شود:

آب
نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست کمک می کند که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به دلیل افزایش میزان سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن کمک می کند.

سویا
پروتئین سویا بسیاردر سلامتی پوست موثر است

سبزیجات سبز
سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ غنی از ویتامین های C E Aو آهن و فیبر ، آمینو اسید ها ویتامین E و بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند. این موارد موجب می شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقی بماند.

دانه های روغنی (اسید های چرب ضروری)
اسید های چرب ضروری (SAFE) مانند امگا ۳ و امگا ۶ که به عنوان چربی های خوب شناخته می شوند به عملکرد سلولی کمک می کنند و سبب پاکسازی پوست جلوگیری از ایجاد لک های پوستی کاهش چروک ها بهبود و سلامت مو و رشد ناخن می گردند.

شیر
شیر غنی از کلسیم و ویتامین هایB12 B2 و D است و کلسیم به همراه ویتامینD که افزایش دهنده جذب کلسیم میباشد به حفظ استخوان های محکم و دندان هایی سالم کمک می کند. ویتامین هایB12B2برای رشد گلبول های قرمز خون که حاملین اکسیژن مورد نیاز سلول ها هستند ضروری است این مواد کمک می کنند تا پوست و مو سالم تر و زنده تر به نظر برسند.زنانی که با وجود عیب های صورتشان زیبا جلوه می کنند، زنانی هستند که می دانند، پاک کردن، تقویت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.

برای این منظور به نکات زیر توجه کنید: برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ۲۰ دقیقه طول می کشد تا کرم کاملاً جذب پوست صورت شود. اجازه ندهید کرم بیش از ۲۰ دقیقه روی صورت شما باقی بماند، زیرا پس ازاین مدت باعث جذب دوده و گرد و غبار می شود و ممکن است سبب انسداد منافذ پوست شود.برای پاک کردن کرم از یک تکه پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب استفاده کنید تا رطوبت پوست ازبین نرود. حوله مخصوص صورتتان را تمیز و نرم نگه دارید. هنگام خواب کرم روی صورتتان را پاک کنید و با کرم روی صورت به رختخواب نروید.
به عبارتی اگر از کرم های شب استفاده می کنید، نیم ساعت قبل از خواب به صورتتان کرم بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا کرم کاملاً جذب پوست شما شود. سپس به آرامی با یک تکه پنبه مرطوب صورتتان را پاک کنید.

 

دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

  • امیر امیر

عنوان: استفاده از وسایل در طراحی دکوراسیون خیلی شیک

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

دکوراسیون زیبا در محیط کار تاثیر زیادی در روحیه افراد و کارمندان دارد و سبب افزایش و بهبود کارایی آنان میشود پس بهتر است از فنون دکوراسیون اداری شیک و زیبا در اتاق کار خود بهره بگیرید.اگر به فکر تغییراتی در دکوراسیون اتاق کار خود هستید و دوست دارید تا فضایی پر انرژی تر و زیباتر را پدید آورید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا اخر مطالعه نمایید. طراحی اتاق کار از این جهت بسیار مهم است که شما در طی روز ممکن است ساعات طولانی در این مکان قرار داشته باشید .پس مهم است که مکانی که در ان هستید دارای محیطی شاداب و سرزنده و پر انرژی باشد تا اینکه محیطی کسل آور و خسته کننده و دارای انرژی های منفی باشد.قطعا وجود محیطی جذاب هم برای شما و هم برای مراجعه کنندگان می تواند اقرات خوبی را به دنبال داشته باشد و حتی باعث افزایش راندمان کاری شما نیز خواهد شد.

 امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر. هرچند استفاده از میلگرد و رابیتس و متعاقب آن گچ یا سیمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول این مدت نحوه طراحی داخلی بویژه طراحی دکوراسیون سقف دستخوش تغییرات زیادی شده است. سابق بر این طرحها همگی یک چهارچوب خاصی داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعی منظم,دایره یا بیضی ویا تلفیقی از این اشکال بسیار متداول بود اما امروزه طراحان داخلی سعی دارند کمتر از قرینه سازی استفاده نمایند و یا به بیان بهتر سبکهای کلاسیک رفته رفته جای خود را به سبکهای مدرن داده اند.

معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. 
بی شک نمی توان تاثیر رنگ در زندگی انسان ها را بی اثر و کم دانست.رنگ ها می توانند دقیقا اثرات روانی مثبت و یا منفی در زندگی افراد به دنبال داشته باشند.شما باید در طراحی اتاق کار حتما از رنگ هایی استفاده کنید که حس سر زندگی و شادابی و انرژی  را به شما تزریق نمایند.قطعا برای این موضوع نیاز است که به علم رنگ شناسی  و اثرات هر کدام نیز آشنا باشید.باید سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که زمینه کاری شما را منعکس می کنند.منظورمان از این جمله این است که سعی کنید با ظرافتی دقیق رنگ هایی که متناسب با کار و فعالیت شما هستند را انتخاب نمایید.رنگ ها تاثیرات زیاید در زیبا نشان دادن دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند و نمی توان به همین سادگی از کنار آن گذشت.

توجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.

دیوار هایتان را زیبا و جذاب نمایید :
دیوار ها بخش هایی از هر محیط هستند که با توجه به حجم و فضایی که برای دیده شدن دارند می توانند عوامل مهمی در ایجاد محیطی شاداب و یا ابلعکس محیطی کسل کننده داشته باشند.معمولا یک دیوار ساده دیواری کسل کنده است و گزینه مناسبی نه برای  اتاق کار بلکه برای هیچ دکوراسیون تجاری نمی باشد.شما خیلی راحت و تنها با چند تصویر و قاب می توانید انرا از فرم کسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و دیگر افراد در محیط کار شوید.استفاده از رنگ های مناسب برای دیوار ها و یا تصاویر و قاب های مرتبط با کار می تواند از جمله کارهایی باشد که برای یک دیورا می توان انجام داد.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

  • امیر امیر

عنوان: حقایقی عجیب و غریب درمورد اشک

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این منظور بیشتر از رژیم‌های کم‌کالری و با انرژی بالا استفاده می‌کنند.
کارشناسان بهداشت و سلامت توصیه می‌کنند، افراد بر اساس گروه خونی خود مواد غذایی مصرف کنند تا علاوه بر اینکه از افزایش وزن جلوگیری می‌شود، در کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هم مفید است.
 دکتر پیتر دی ادامو، محقق این مطالعه اظهار کرد: مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم، واکنش شیمیایی را بسته به نوع خون انجام می‌دهند و اگر افراد از رژیم غذایی مناسب با نوع خون خود استفاده کنند، مواد غذایی بهتر هضم می‌شوند و در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت تاثیر بسیاری دارند.

بر این اساس بعضی از رژیم‌های غذایی مفید برای گروه‌های خونی مختلف در ذیل آورده شده است:
 
گروه خونی O:
افراد با این گروه خونی بهتر است از مواد غذایی غنی از پروتئین، رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک و تکه‌های زیاد گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی، سبزیجات، غلات، لوبیا و فراوردهای لبنی استفاده کنند. این گروه بهتر است از مصرف گندم و کافئین اجتناب کنند.
 
گروه خونی A:
افراد این گروه خونی بهتر است از رژیم غذایی با گوشت کمتر، میوه، سبزی، حبوبات و غلات سبوس‌دار استفاده کنند.
 
گروه خونی B:
افراد گروه خونی مورد نظر باید رژیم غذایی کم‌چرب به همراه سبزیجات، تخم‌مرغ و گوشت استفاده و از مصرف دانه ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام زمینی و کنجد دوری کنند. مصرف مرغ در این گروه باید با احتیاط مصرف شود.
 
گروه خونی AB:
این گروه بهتر است بیشتر غذاهای دریایی و سبزیجات سبز مصرف و کافئین و گوشت‌های دودی و یا پرورشی را از برنامه غذایی خود دور کنند.

   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.

  • امیر امیر

عنوان:خرید کیک عروسی خاص و زیبا

این مفاله درباره ای تشریفات مجالس می باشد.

تکنیک های آرایش وگریم عروس این روزها بازار عروسی بسیار گرم است و زیباترین عروس بودن برای هر عروس خانمی به عنوان یک آرزوی بزرگ به شمار می رود.

بنابراین تکنیک های آرایش عروس برای عروس خانم ها و همچنین آرایشگران عزیزی که میخواهند عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص داشته باشند بسیار اهمیت دارد.

آرایش عروسی یکی از نکاتی است که همواره زمان زیادی برای تصمیم گیری در مورد مکان و نحوه اجرای آن اختصاص می دهند . اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید به زیباترین شکل ممکن و با کمترین هزینه با آرایشی مناسب وارد تالار عروسی شوید این نکات اصولی آرایش را همیشه مد نظر داشته باشند.


تزئین روی مو :
بعد از آنکه درست کردن مدل موها به پایان می رسد آراستن موها با استفاده از گل های تازه مانند ارکیده ، گل رز و یاس و یا استفاده از انواع وسایل تزئینی بر روی آن کار بسیار جالبی می باشد. این کار باعث ایجاد جذابیت بیشتر در نگاه و زیبایی چهره و حتی مدل لباس عروس خواهد شد.
اضافه کردن مو :
در این مرحله به جاهایی از سر که موی کمتر دارند و معمولا جلوی سر اینگونه می باشد مو اضافه می کنیم. با این روش به راحتی حجم مو را بالا می بریم و در نهایت هر طور که بخواهیم مو را درست می کنیم .می توان از رنگ ها و مدل های گوناگونی برای موی اضافی استفاده کرد .مثلا می توان از موهایی به شکل بافت های بسیار ریز برای اضافه کردن لابه لای موهای جلوی سر استفاده کرد .استفاده از موهای اضافی باعث می شود تا شما با چهره ای کاملا متفاوت و نگاهی تازه و منحصر به فرد در شب عروسی حاضر شوید.

آرایش با رنگ پاش :
باید گفت این تکنولوژی در آرایش مخفی نگه داشته شده و از آن تنها برای آرایش مدل ها و ستارها استفاده می شود . این در واقع یک آرایش است که بر روی پوست با استفاده از رنگ پاش ( یک دستگاه تفنگ بادی ) استفاده می شود که این به جای استفاده از اسفنج ها و برس های اسپریی می باشد. با کمک آن یک لایه نازک از آرایش به صورتی کاملا مات روی پوست به وجود می آید و بعد از آن ادامه آرایش کردن بر روی آن بسیار آسان می شود و باید گفت این روش به دلیل تماس نداشتن مستقیم دست با پوست یک روش کاملا بهداشتی می باشد.

فقط ضدآب
اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما در این گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.

کرم‌پودر خشک انتخاب بهتری است
کرم‌پودر خشک برای تابستان که معمولا پوست کمی چرب‌تر می‌شود، مناسب است و در بسیاری از مواقع این کرم‌پودر بر کرم‌پودر چرب و مایع ارجحیت دارد چون حمل آن راحت است؛ نمی‌ریزد و شما می‌توانید آن را در کیف آرایش، همراه خودتان داشته باشید. همچنین در ساخت این کرم‌پودر، از مواد مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب می‌کند.  البته پنکیک مات برای تابستان بسیار مناسب است چون برق ناشی از چربی پوست را می‌گیرد. از این پنکیک می‌توانید فقط روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مثل پیشانی، بینی و چانه.

پودری بهتر است یا کرمی؟
بـرنـزه‌کننده‌های آرایشی چندین نوع مختلف دارند؛ یکی پودری و دیگری کرمی یا ژلی که پودری بین آرایشگران طرفداران بیشتری دارد چون سریع و تقریبا بدون اشتباه است و انتخابی خوب برای پوست‌های معمولی تا چرب است.
توصیه می‌شود از یک برس کوتاه و نرم برای مالیدن این برنزه‌کننده‌ها در جایی که نور آفتاب به‌طور طبیعی به صورت، پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه شما می‌خورد، استفاده کنید، البته اگر پوستی خشک دارید یا اگر می‌خواهید پوست‌تان مرطوب به نظر برسد، از کرم آن استفاده کنید. ژل برنزه‌کننده رنگی صاف و یکدست به شما می‌دهد و برای پوست‌های بسیار چرب مناسب است. از انگشت یا اسفنج‌های آرایشی برای به کار بردن کرم یا ژل برنزه‌کننده استفاده کنید.

دراین مقاله نکته های طلایی درمورد چگونگی انتخاب لباس عروس  گفته شده است.

  • امیر امیر

?xml:namespace>

عنوان:اقامت استرالیا و معرفی شهرهای آن برای اقامت استرالیا

این مقاله درباره ی مهاجرت به استرالیا می باشد.

اسپانسر شیپی به ۳ طریق برای ویزای اقامت دائم امکان پذیر می باشد:

۱- کارفرما

۲- ایالتی

۳- خانواده

به طور معمول بسیاری از مهاجران ایرانی - مهاجرت به کانادا، اروپا یا آمریکا را مقصد نهایی خود قرار می دهند و دلیل آن سکونت درصد بیشتر ایرانیان مقیم خارج از کشور در کشورها یا قاره های نامبرده می باشد. از همین رو متقاضیان می توانند از قوانین اسپانسرشیپی برای مهاجرت به آن کشورها بهره ببرند.

 اما در مورد استرالیا چنین گزینه ای بسیار رایج نیست، به این دلیل که درصد کمتری از ایرانیان ساکن خارج از وطن در استرالیا ساکن هستند، بنابراین گزینه اسپانسرشیپی کارفرما و ایالتی رنگ بیشتری به خود می گیرند.استرالیا در حال حاضر به دلیل تنوع بسیار بالا (بیش از ۴۰۰ عنوان شغلی) در مشاغل استرالیا مورد نیاز آن کشور در بین بسیاری از متخخصان در تمام دنیا که از نعمت پایگاه خانواده بی بهره اند به عنوان یکی از مقاصد بسیار مهم به شمار می آید.

اما پس از حذف لیست MODL تحقق این رویا با کمی مشکل روبرو شد. از این پس متقاضیان برای کسب ۱۵ امتیاز از دست رفته لیست نیاز دارند نمره بالاتری در امتحان زبان انگلیسی، آیلتس کسب کنند یا به دنبال گرفتن موافقت کارفرما یا ایالت برای حمایت کردن آنان بیافتند.

این راه حل به نظر بسیار ساده می آید اما تا زمانی که متقاضی جویای حامی با روحیه بسیار بالا شروع به جستجوی کارفرما می کند. او خیلی زود متوجه این مسئله می شود که به دلیل تفاوت های فرهنگی، نا آشنایی با فن آوری اطلاعات و نداشتن تسلط بر زبان انگلیسی، علی الخصوص لهجه استرالیایی، قادر به برقراری ارتباط با کارفرما در استرالیا نمی باشد و با مشکلات عدیده برای جلب نظر کارفرما روبرو می شود.

اینجانب به شخصه شاهد درد و دل تعداد بسیار زیادی از متقاضیان با شکست مواجه شده مهاجرت به استرالیا بوده ام که با مراجعه به مراکز مجاز مشاوره شغلی و مهاجرتی تقاضای پیدا کردن کارفرما دارند.اما نکته ای که همه این هموطنان فراموش کرده اند، رکود اقتصادی جهانی و بالطبع درصد بالای بیکاری در کشورهای صنعتی ازجمله استرالیا می باشد. در زمان نگارش این متن من به جرات اظهار می کنم که نزدیک به ۱۰۰% کارفرمایان استرالیایی، فقط به افراد مقیم یا شهروندان آن کشور پیشنهاد کار می دهند.از همین رو چاره ای نمی ماند جز گرفتن حامی ایالتی. فلسفه حامی ایالتی براین مبناست که یکی از دولتهای محلی استرالیا به دلیل رقابتی که با دیگر ایالتها و شهرهای استرالیا در پیشرفت و اجرای پروژه های بزرگ صنعتی دارند نیاز به کسب متخصصان آماده به خدمت با حداقل آموزش دارند. آنها با توجه به نوع صنعت رایج در آن ایالت و تعداد پروژه های آماده و تعداد نیروی متخصص موجود در استرالیا تصمیم به این می گیرند که نیروی متخصص مورد نیاز خود را از خارج از استرالیا تامین نمایند.

مهاجر متخصص پس از دریافت حکم اسپانسرشیپی از ایالت با ۱۰۰ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا واجد شرایط خواهد بود. متقاضیانی نیز که ۹۰ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا کسب کرده بوده اند، پس از دریافت اسپانسرشیپی ۱۰ امتیاز به آنان تعلق خواهد گرفت و با ۱۰۰ امتیاز مجددا برای ویزای اقامت دائم استرالیا واجد شرایط خواهند شد.

اما تمامی شرایط اشاره شده در بالا در حال تغییر است. کارشناسان منابع انسانی در استرالیا معتقند که نحوه امتیاز بندی در حال حاضر بهینه نیست، به طوری که متقاضی اقامت دائم استرالیا که به تازگی از یکی از دانشگاه های استرالیا فارغ التحصیل شده است در سن ۲۴ سالگی بیشترین امتیاز را برای ویزای اقامت دائم استرالیا کسب می کند در جایی که یک متخصص با همان سطح تحصیلات یا بالاتر اما در سن نزدیک به ۴۰ سال از نظر لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا واجد شرایط برای مهاجرت نمی باشد کما اینکه مهارتهای او بسیار با ارزش تر از نفر اول می باشد.

یکی از راه های گرفتن اقامت استرالیا تحصیل در استرالیا می باشد.

  • امیر امیر

عنوان:خطاهای متداولی که در تربیت کودکان رخ می دهد

این مقاله در مورد تفریح و سرگرمی می باشد.

 برای شمایی که سال‌ها از روزهای کودکی فاصله گرفته‌اید، فهمیدن اینکه در ذهن فرزندتان چه می‌گذرد، کار آسانی نیست. تنها کاری که این روزها از دست شما برمی‌آید، این است که خودتان را جای کودک‌تان بگذارید و باتوجه به آنچه در ذهن خودتان می‌گذرد روشی برای مقابله با او انتخاب کنید یا همان‌طور که در گذشته با شما رفتار شده، با او هم برخورد کنید.

اما روانشناسان کودک معتقدند الگوهای کهنه تربیتی برای خود ما هزار و یک مشکل ایجاد کرده و دلیلی ندارد که همیشه همان‌طور که خودمان قربانی اشتباهات والدین‌مان شده‌ایم، فرزندان را هم قربانی این روش‌های حل مسئله که به ارث برده‌ایم، کنیم. از طرف دیگر آنها فکر می‌کنند ساختار ذهنی کودکان آنقدر با ما بزرگ‌تر‌ها متفاوت است که روش‌های انتخابی‌مان همیشه نمی‌تواند نتیجه‌ای که انتظار داریم را به‌همراه بیاورد.

با خواندن این مطلب می‌توانید اشتباهاتی که هر روز برای مقابله با کودک‌تان انجام می‌دهید را بشناسید و از عواقبی که با انجام دادن‌شان برای خودتان و او ایجاد می‌کنید باخبر شوید. اما نگران نباشید! ما به شما راه‌های جایگزینی را پیشنهاد می‌دهیم تا هم به هدف‌تان برسید و هم مشکلات دیگری را برای خودتان و کوچولوی‌تان ایجاد نکنید.


اشتباه اول: دروغ مصلحتی می‌گویید؟ خانم «ش» وقتی از گریه‌های هر روزه کودکش قبل از رفتن به مهد کلافه شد، در خانه بغلی مهدکودک را به دخترش نشان داد و گفت اینجا را می‌بینی؟ اینجا خانه آقای پلیس است و بچه‌هایی که گریه می‌کنند را در آن نگه می‌دارند. اگر هنوز می‌خواهی مهد نروی من مشکلی ندارم! می‌توانی به خانه آقای پلیس بروی! گریه‌های دختر کوچولو همان لحظه تمام شد و بغض جایش را گرفت. خانم «ش» از آن روز به بعد دخترک را در سکوت به مهد می‌برد تا اینکه مربی مهد یک روز ماجرا را از او پرسید و گفت دخترک تمام روز درمورد آقای پلیس همسایه صحبت می‌کند.

یک راه بهتر کودک‌تان را از نمایش دادن احساساتش نترسانید. او با تمام وجود از اینکه از شما جدا شود و به مهد برود، ناراحت است و به‌خاطر همین گریه می‌کند. اما این سکه روی دیگری هم دارد. او باید نظم‌پذیر باشد، خودش را با شرایطش انطباق دهد و هر روز برای رفتن به مهد آماده شود. حالا چه‌کار باید بکنید؟ گفتن دروغ‌های مصلحتی آسان و بسیار وسوسه‌کننده است اما ما پیشنهاد دیگری داریم. پیشنهاد ما نشان دادن کمی همدلی و صادق بودن است. می‌توانید وقتی گریه‌های کودک‌تان را می‌بینید، به جای عصبانی شدن یا تهدید کردنش، بگویید «می‌دانم که امروز دلت نمی‌خواهد مهد بروی! من هم واقعا بعضی وقتا دوست ندارم سر کار بروم.

بعضی روزها دلم می‌خواهد در خانه بمانم، کمی استراحت کنم و بعد با تو به پارک بروم. اما آدم همیشه نمی‌تواند کارهایی که دوست دارد را بکند و گاهی باید با درنظر گرفتن شرایطی که برایش به‌وجود آمده، بپذیرد که راه دیگری ندارد و خودش را بیشتر عذاب ندهد. تو می‌توانی به مهد بروی و برنامه‌های خوبی که می‌خواستیم امروز صبح داشته باشیم را بعد از برگشتنم از سر کار انجام دهیم.» به این توصیه عمل کنید و به کودک‌تان نشان دهید درکش می‌کنید و متوجه ناراحتی‌اش هستید. او می‌تواند با کمک شما راه‌حل کنار آمدن بالغانه با چیزهایی که دوست ندارد را یاد بگیرد.

مادر و دختر اشتباه دوم: تهدید می‌کنید؟ می‌خواهید کاری کنید که فرزندتان هیچ‌وقت به حرف‌های شما گوش نکند؟ تهدید کنید اما عمل نکنید! می‌خواهید با شما لجبازی کند و هر وقت که می‌خواهد از شما انتقام بگیرد آن کار را تکرار کند؟ تهدیدش کنید! بچه‌های والدینی که بیش از اندازه از قوه قهریه استفاده می‌کنند و به خیال خودشان با اقتدار کودک‌شان را تربیت می‌کنند، کمتر از دیگر والدین به حرف آنها گوش می‌دهند. اینکه شما مدام با خشم و اخم و تهدید با رفتارهای بد کودک‌تان مقابله کنید، او را از انجام این کارها نمی‌ترساند بلکه انگیزه‌اش را برای اثبات اینکه از شما قوی‌تر است و می‌تواند حرف خودش را به کرسی بنشاند، بیشتر می‌کند.

یک راه بهتر باور کنید اینکه شما آدم بده قصه باشید اصلا جالب نیست و عواقبی دارد که مقابله با آنها کار آسانی نیست. وقتی به کودک‌تان می‌گویید اگر بار دیگر کنترل تلویزیون را به زمین بکوبی هیچ‌وقت نمی‌گذارم به آن دست بزنی، می‌دانید کودک‌تان چه می‌شنود؟ «تا وقتی مامان سراغم بیاید و کنترل را بگیرد وقت دارم چند بار دیگر آن را به زمین بکوبم.» شاید به‌جای این تهدید کردن‌ها بهتر باشد کودک‌تان را با عواقب رفتارش کنترل کنید و بعد اگر چیزی تغییر نکرد، بدون تهدید کردنش او را متوقف کنید.

مثلا با آرامش بگویید «اگر کنترل را روی زمین بزنی خراب می‌شود و دیگر نمی‌توانی تلویزیون را برای دیدن برنامه کودک روشن کنی!» بعد هم آن را از او بگیرید و جایی که نمی‌تواند برش دارد بگذارید. البته قبل از چنین توصیه‌هایی به سن کودک‌تان و قدرت درکش توجه کنید. اگر کودک‌تان هنوز یکساله نشده، بعید است که چیزی از حرف‌های شما دستگیرش شود، پس کافی است او را با تکان دادن انگشت و گفتن نه متوجه نادرست بودن کارش کنید و بعد کنترل را از او بگیرید. به‌جای اینکه بعد از این اتفاق با دوباره دادن وسیله به او گریه‌هایش را ساکت کنید، او را سرگرم بازی یا کاری که دوست دارد، کنید.


  • امیر امیر

عنوان:  موارد اصولی در تهیه ویژه ترین و جذابترین حلقه عروسی

این مطلب درمورد انتخاب شیک ترین و خاص ترین آتلیه عروس می باشد.

بسیاری از عروس و داماد ها از مراسم عروسی تنها با عکس هایی که از جشن عروسی خود دارند یاد می کنند و با این عکس ها خاطرات شیرین عروسی خود را زنده میکنند.عکس تنها چیزی است که از مراسم عروسی شما باقی میماند. این جمله را از زبان بسیاری از نوعروس ها میشنویم. پس از گذشت سالها از عروسی شما ، عکسها یادآور خاطرات خوش آن شب رویایی هستند. عکس همیشه برای خود شما ، اقوام نزدیک و حتی کسانی که در جشن شما حضور نداشته اند جذاب است. در آینده فرزندان شما هم عکس عروسی شما را تماشا خواهند کرد. توصیه ما به شما توجه ویژه به مقوله عکس در مراسم عروسیتان میباشد. انتخاب آتلیه عروس و آتلیه عکاسی کار آسانی نیست اما اگر به توصیه های ما و استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه آنقدر هم سخت نخواهد بود.

در وهله اول توجه داشته باشید که کارهای هنری از جمله عکس و میکاپ سلیقه ای میباشد. هر عکاس سبک خاص خودش را دارد و به شکل خاصی عکس میگیرد. پس اولین کار پیدا کردن آتلیه عکس منطبق با سلیقه شماست.

بهترین راه ارتباط بین شما و آتلیه عکاسی، متن قرار داد است. در قرار داد تعیین می شود که قرار است دقیقا چه خدماتی دریافت کنید و عکاسان آتلیه چه مسئولیت‌هایی دارند و قرار است شما دقیقا برای چه خدماتی پول بپردازید و اگر کارها آنطور که باید پیش نرفت، چه اتفاقی می افتد.

توجه کنید که آتلیه عکاسی چه طور با مشتریان خود قرارداد می‌بندد. به خوبی شرایط و مفاد قرار داد را بخوانید. شما باید از تمامی نکات آن به خوبی آگاه شوید و اگر متوجه قسمتی نمی‌شوید یا برایتان ابهام دارد درباره آن سوال کنید.

در صورتی که می‌بینید مسئولین آتلیه در جواب دادن به سوالات شما مردد هستند و در مورد جزئیات قرار داد صحبتی نمی‌کنند (یا حتی یک نمونه قرارداد به شما ارائه نمی‌دهند) باید بدانید که این یک نشانه ی بزرگ خطر و پرچم قرمز است.

قراردادهای بین آتلیه و مشتریان عزیز زیر نظر اتحادیه  عکاسان، فیلمبرداران و لابراتور داران اصفهان بسته خواهند شد و همچنین قابلیت پیگیری از طریق اتحادیه را دارند.

آیا عکاس شما واقعا یک عکاس است؟ یا یک راننده ماشین یا یک دانشجو، که دوربین به دست گرفته و در اوقات غیر کاری خود عکاسی مجالس انجام می‌دهد ؟؟

می‌توانید در طول ساعت‌های کاری با عکاس خود تماس بگیرید و از او در این باره سوال کنید!

پیشنهاد میشود در مورد تجهیزات مورد استفاده از جمله نوع دوربین ها ، فلاشها ، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده میشود (مانند فلاش پرتابل ، هلی شات و رفلکتورها) با عکاس صحبت کنید. یکی از هزینه های عمده در آتلیه عروسی ، فیلمبرداری مراسم میباشد. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب مراسم ، کیفیت دوربین ها ، کرین و هلی شات میتواند هزینه های شما را بالاتر ببرد. ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را نیز مد نظر داشته باشید.

در این مطلب نکاتی طلایی در مورد انتخاب مناسب یک آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

عنوان: ثبت نام کلاسهای نتورک پلاس تعمیرات هارد به صورت تخصصی با اخذ مدرک اختصاصی

شبکه های کامپیوتری (Network+)

این مقاله درمورد اموزش نتورک پلاس می باشد.
مفاهیم پایه شبکه:
تعریف شبکه: مجموعه‌ای از نودهای پردازشگر، وسائل ارتباطی و وسائل جانبی است که توسط خطوط ارتباطی به یکدیگر متصل شده‌اند.
نودهای پردازشگر: کامپیوترها از انواع مختلف را Node میگویند.
وسائل جانبی: شامل چاپگرها و . . .
وسائل ارتباطی: مانند کارت شبکه، Switch ، Hub و. .

کانالهای ارتباطی:
Wired باسیم
Wireless بی سیم
اهداف شبکه:

۱) بکارگیری منابع اشتراکی
الف- منابع سختافزاری مانند: چاپگر، پلاتر، دیسک سخت، سیدی درایو ، مودم و . . .
ب- منابع نرمافزاری مانند: (۱- اطلاعات Data 2- برنامه‌های Programs)
2) سهولت مدیریت منابع :
-دسترسی به انواع منابع متصل در شبکه از طریق یک دستگاه برای کل شبکه میسر است.
-تامین امنیت بر روی منابع جزء مدیریت منابع است.
۳) کاهش هزینه‌ها
۴) انتقال فایل و پیامها (ارتباطات)

۵) انجام کارهای گروهی: (بدون تمرکز نیروی انسانی امکان انجام کار گروهی میسر است)
۶) پردازش توزیع شده (Distributed Processing)
به عنوان مثال ممکن است در شبکه از چندین کامپیوتر جهت پردازش استفاده شود. و یک برنامه کاربردی بر روی سرور نصب کردهایم
که چندین کامپیوتر از نتایج آن استفاده میکنند. اگر بیائیم برنامه‌های سرور را بر روی چند کامپیوتر پردازش کنیم، عملا پردازش را توزیع کرده‌ایم.


انواع مختلف شبکه:

۱- از نظر وسعت جغرافیائی
الف) شبکه محلی (LAN) محدود به یک ناحیه کوچک است.
۱- فاصله نودها از یکدیگر کم است
۲- سرعت انتقال بالاست (۱۰ گیگا بیت در ثانیه)
دقت انتقال بالا و خطا کم است.
عموما هرچه از عناصر واسطه کاسته میشود. خطا کمتر است
ب) شبکه شهری. (MAN) شبکه‌ای در گستره یک شهر، در این شبکه باید هر کامپیوتری با کامپیوتر دیگر در ارتباط باشد. لازم است خطوط مخابراتی با هدف تبادل داده در سطح شهر موجود باشد تا شبکه شهری برقرار گردد. خطوط تلفن موجود تا حدی میتواند این ارتباط را برقرار کند.
ج) شبکه گسترده (WAN) این شبکه محدوده جغرافیایی ندارد. می‌تواند کل جهان را دربرگیرد. این شبکه متشکل از تعداد بسیاری شبکه MAN و WAN می‌باشد
انواع شبکه از نظر ساختار:
۱ نظیر به نظیر Peer To Peer
2 مبتنی بر سرویس دهنده Server Base
هر یک از نودهایی که سرویسدهی کند سرور است.

انواع سرویسها
الف) File Server (فایل سرور) – کامپیوتری که کتابخانهای از فایلها بر روی آن ایجاد شده باشد که در اختیار کاربران قرار گیرد.
ب) Application Server (سرور برنامههای کاربردی)- یک برنامه کاربردی که آماده استفاده کاربران شبکه باشد بر روی این سرویس دهنده قرار داده میشود. (برخی از برنامههای کاربردی بصورت سرویس دهنده/سرویس گیرنده نصب میگردد).
ج) Print Server (پرینت سرور)- هرگاه بتوان از طریق آن سرویس دهنده مستندات چاپی را دریافت کرد.

د) Internet Server (اینترنت سرور)- مانند FTP Server – Chat Server – Mail Server – Web Server و …
ه‍( Networking Server (سرویس دهندههای شبکهای) مانند Wins Server – DNS Server – DHCP Server و …. این سرویس دهندهها جهت برقراری ارتباط و ایجاد امکان ارتباط بین اجزاء شبکه فعالیت می‌کنند.
Proxy: نقش یک وکیل را دارد. این سرویس به صورت یک واسط بین کاربر شبکه LAN برای برقراری ارتباط با شبکه اینترنتی است. این سرویسدهنده علاوه بر دریافت درخواست کاربران و اجابت آن ممکن است کنترلهایی نیز بر روی آنها داشته باشد.

  • امیر امیر