تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

آموزش های آموختن تعمیرات بازیابی فیلم در موسسه فروش برگزار میشود

 ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هاردبازیابی اطلاعات هارد:به روندی گویند که طی آن اطلاعات هارد دیسک های مشکل دار ، اطلاعات از دست رفته ، بازیابی و ریکاوری می شود که به دانش والایی نیازمند است. تخصص  یک متخصص بازیابی اطلاعات به شدت مهم دارایه اهمیت است چرا که روش های یک متخصص به همراه استفاده از تکنولوژی ، ابزارات ، سیستم بازیابی اطلاعات تعمیر هارد دیسک تنها عامل موفقیت برای استخراج  اطلاعات هارد مشکل دار است.

تغییر رویه ذخیره اطلاعات از چاپ بر روی  کاغذ به ذخیره سازی در لیبل مغناطیسی که معمول ترین آن  هارد دیسک است  اهمیت این تکنولوژی که روزبه روز در حال پیشرفت می باشد را بزرگ تر می کند. اطلاعات در لیبل هارد شامل هر نوع رفرنس ، ایمیج ، فیلم ، مطلب ، صدا و انواع نرم افزار های مختلف می باشد .

متخصصین مرکز  هارد ایران با درک اهمیت اطلاعات در دوره حاضر از خاطره های به یاد ماندنی شخصی مانند ایمیج و فیلم تا اطلاعات سازمانی همواره در تکاپوی تحقیق و توسعه بهترین راه حل ها و همچنین کاهش مدت زمان بازیابی اطلاعات می کوشد .

چرا که امروزه فقط اهمیت اطلاعات رکن اصلی نیست  تایم دسترسی به اطلاعات نیز رکن  حائز اهمیتی  است.هارد چگونه کار میکند؟اطلاعات در فضایی به نام پلترها سیو میشود که برد وظیفه روشن کردن اسپیندل موتور و تکاف هد را دارا می باشد و هد پس از تکاف شروع به پرواز در سطح پلتر میکند  و عمل خواندن و نوشتن را روی سطح دیسک مغناطیسی ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هاردرا انجام می دهد. هد به هیچ عنوان تماسی با سطح پلتر نداشته و در روی بالشتکی از هوا حرکت میکند و با سرعت های متفاوتی دور در دقیقه حرکت میکندمدل های مختلف از دست دادن اطلاعات بصورت سهوی و عمدی از روی سطح پلتر پاک ، فرمت یا توسط ویروس حذف یا ناپیدا می شود .

این نوع از دست دادن اطلاعات از طریق نرم افزارهایی که زمینه فعالیت آنها بازیابی اطلاعات می باشد قابل ریکاوری میباشد البته به شرط اینکه اطلاعات جدیدی روی سطح هارد ریخته نشود و حجم اطلاعات ریخته شده در سطح  ریکاوری هارد  رابطه غیر مستقیم با شانس بازیابی اطلاعات دارد

یعنی هرچقدر اطلاعات بیشتری پس از حذف کردن برروی هارد ریخته شود امکان ریکاوری اطلاعات پایین می آیدهارد دچار عدم دیتکت یا عدم شناسایی درست می گردد.هارد در لپتاپ یا کامپیوتر خوانده نمی شود

دوره های آموزشی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در مراکز تعمیر لپ تاپ برگزار می گردد.

برای سفارش خرید کاندوم می توانید به سایت منتوشاپ مراجعه کنید.