تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

عنوان: توضیح شناختن کشور روسیه

به طورحتم یکی از جاذبه های سرمایه گذاری در مالزی داشتن املاکی با قیمت پایین است.

مرغوب ترین املاک که در مرکز کوالالامپور واقع شده است و دارای قیمت های بالاتری نسبت به بقیه نقاط مالزی است به طور متوسط قیمت هر متر مربع تنها 1،200 رینگت و یا هر متر مربع 12,000 رینگت به فروش می رسد.

قیمت املاک وقتی از مرکز شهر دور می شوید تقریباً به نصف می رسد و در شهرهای دیگر خیلی کمتر نیز خواهد شد. قیمت املاک در شهر پیننگ تقریبا نصف قیمت های کوالالامپور است.قیمت املاک در کوالالامپور از املاک مشابه در سنگاپور می تواند تا 10 برابر ارزانتر باشد. قیمت پایین املاک و هزینه های پایین زندگی در مجموع باعث جذب مردم و بالارفتن تقاضای خرید ملک برای افرادی می شود که مالزی را برای استراحت در نظر گرفته اند.

برای خرید املاک و عضویت در برنامه های MM2H (مالزی خانه دوم من) و یا حتی اجاره ملک در مالزی هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای خرید بعضی املاک در مالزی به عنوان یک خارجی تنها باید در عضویت برنامه MM2H در آیید.

قیمت ملک در مالزی نسبت به دیگر کشورهای توسعه یافته خیلی پایینتر است و با اینکه کشور روز به روز گسترش می یابد اما قیمت ملک در این کشور در طول سالهای گذشته با افزایش بسیار کمی روبرو بوده است. بیشتر آپارتمان ها در مرکز بیشترین افزایش قیمت را داشته است. با اینکه روز به روز کیفیت املاک افزایش می یابد قیمت املاک تنها در کوالالامپور و پینانگ با افزایش روبرو شده است.

کیفیت ساخت و ساز در مالزی معمولا بالاست اگر چه قیمت تمام شده آن خیلی پایین است . برخی از افراد بخاطر این هزینه پایین جذب برنامه MM2H شده و مبادرت به خرید ملک می کنند.

هر شخص به تنهایی می تواند در مورد انتخاب ملک (ملک مستقل و یا آپارتمان) تصمیم گیری کند اما ملک مستقل بهتر است زیرا خصوصی است و شما می توانید در آن یک باغچه شخصی نیز داشته باشید.

اما اگر ملک شخصی در شهر های بزرگ مالزی خریداری می کنید به شما توصیه می شود که حتماً از سیستم امنیت برای خانه ی خود استفاده نمایید.

املاک پیرامون ساحل محدود تر است و تراکم آپارتمان ها خیلی بالا است. برخی از شرکت ها کلبه های ییلاقی می سازند و برای هر کسی ممکن است که آن را تهیه کند. بسیاری از زمینهای ساحل مالزی مختص مالایی ها است و این یعنی تنها مالایی ها می توانند آن املاک را خرید و فروش کنند.

اگر شما می خواهید خانه شخصی خود را بسازید حتماً از یک وکیل خوب بخواهید تا سند را تنظیم کند.و برای هر ملکی که انتخاب می کنید برای استفاده زمان ارجاع تعیین کنید. و اگر ملک با تاخیر تحویل شما داده شد برای زمان تاخیر جریمه تعیین کنید.

یکی از روشهای مرسوم خرید ملک در مالزی پیش فروش کردن املاک off the plan است در این روش سه سال قبل از اینکه ملک حاضر شود شما ملک را خریده و سند آن به نام شما تغییر می کند. تفاوت این روش آن است که شما در طول ساخت از سرمایه گذاری خود اطمینان حاصل کرده و افزایش قیمت را مشاهده می کنید. اگر شما قصد خرید خانه ی دیگری را دارید پر واضح است که تنها از کسی می توانید بخرید که در املاک پیش فروش ثبت نام کرده باشد .

اشخاصی که تحت برنامه MM2H قصد خرید ملک دارند می توانند با تنها ۲۵۰٫۰۰۰ رینگت در هر جایی از مالزی و با ۳۵۰٫۰۰۰ در ساراواک ملک بخرند.

این هزینه فشار تورم را کاهش می دهد هرچند خارجی ها باید درخواست خود را به دولت مالزی ارائه دهند و این روند ممکن است کمی طول بکشد. یعنی حدود شش ماه و یا کمی بیشتر زمان می برد تا با درخواست شما موافقت شود و شما اجازه خرید ملک داشته باشید.

هرچند این پروسه گهگاهی زمانبر می شود و ممکن است از این هم بیشتر طول بکشد.

دارندگان ویزای MM2H می توانند برای خرید ملک درخواست دهند و بسته به اعتباری که دارند از بانکهای محلی وام می گیرند. اما گرفتن وام برای افراد بالای ۶۰ سال کمی سخت صورت می گیرد زیرا حداکثر پس از پایان ۶۵ سال باید وام به طور کامل تحویل گردد.

مسکن

هزینه اجاره خانه هایی نو ساز با سه اتاق و مجموعاً ۶۵۰ متر مربع۷۵۰۰ رینگت که در Bangsar بخش مرکزی کوالالامپور واقع شده است و با دو اتاق مجموعاً ۳۶۵ متر مربع رینگت ۳۰۰۰ که در Bangsar بخش مرکزی کوالالامپور واقع شده است.

خانه هایی Semi – detached در بخش مرکزی ۴۰۰۰ رینگت تا ۶۰۰۰ رینگت که به طور مستقل است. و املاک از رینگت ۹۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ رینگت می توانید در کوالالامپور اجاره کنید.

اگر چه این شرایط عیناً یافت نمی شود اما به شما در یافتن خانه مناسب و باب سلیقه کمک می کند. هرچند که زمانی که برای اجاره یک ملک از نمایندگی متخصص کمک می گیرید می توانید از او بخواهید که آشپزخانه برای مثال کابینت داشته باشد و یا اتاق قفسه و یا جالباسی داشته باشد و یا برای مثال پارکینگ آن گنجایش ۳ ماشین داشته باشد و یا شما بخواهید اسباب و وسایل خانه را مطابق میل خود تغییر دهید و یا از وسایل خود استفاده کنید.

نکات مهم :

با توجه به استاندارد های بین المللی قیمت خانه در مالزی بسیار پایین است بنابراین اگر شما قصد دارید که در یک شهر کوچک خانه بگیرد و کارفرمای شما اجازه خرید آن را به شما می دهد، این بهترین روش سرمایه گذاری است که شما خانه ای بخرید و در زمان ترک مالزی آن را بفروشید.

بدون خیالپردازی واهی در این مورد مردم از سرمایه گذاری در خرید املاک بهره بسیار خوبی در زمان فروش می برند.

پروسه اجاره کردن منزل به صورت زیر است :

باید اجاره یک ماه را پیش از شروع کار بپردازید. تا هفت روز مهلت دارید.

دو ماه اجاره به عنوان بیعانه پرداخت می شود.

مبلغ ۱۰۰۰ رینگت به عنوان سود نگه داشته می شود که برای هر خانه متغیر است.

هزینه تمبر و ثبت به عهده مستاجر است.

ثبت قرار داد معامله :

قبل از هر اقدامی توجه داشته باشید در املاک بدون اسباب و وسیله ، برخی از منازل کابینت آشپزخانه هم ندارند.

نیمه مبله : در این شرایط شما ممکن است مجبور به خرید برخی از کالاها و تجیزات شوید مانند تخت، صندلی راحتی، جارختی و … اما قبل از خرید آنها ابتدا وسایل منزل را خوب بررسی کنید.

مبله کامل: شما تنها چمدان خود را برداشته و در صورت نیاز وسایل کمی شامل رو تختی ، پرده نیاز دارید (که البته ممکن است همسایه قبلی و یا موجر آنها را هم آنجا قرار داده باشد) همراه خود می برید .

سرمایه گذاری :

متقاضیان MM2H مجاز به سرمایه گذاری در یک شرکت محلی و یا انتخاب شدن به عنوان اعضای هیئت مدیره می باشند . با این حال ، آنها مجاز به داشتن سمت مدیریت در شرکت نمی باشند . همه درآمد حاصل از سرمایه گذاری شامل نظام مالیاتی محلی می باشد .

خرید مستغلات :

با توجه به کمترین قیمت پیش بینی شده برای خریداران خارجی در ایالت های مختلف ، کلیه متقاضیان برنامه MM2H می توانند به تعداد دلخواه املاک مسکونی خریداری کنند. از اول ژانویه ۲۰۱۰ کمترین مبلغ برای خرید مستغلات در اکثر ایالت های مالزی 500000 رینگت مالزی می باشد . خریدمستغلات به قوانین استانی مربوط می شود ، قبل از انجام هر گونه معامله قوانین استانی باید بررسی شود . کمترین مقدار قابل قبول خرید برای مستغلات در ایالت های مختلف متفاوت می باشد . همچنین قبل ازخرید هر گونه ملک از وکیل خود بخواهید که از ادارات مربوطه جهت مالکیت شما بر ملک مربوطه استعلام کند . ۵% سود افزوده به عنوان مالیات به هنگام فروش در نظر گرفته می شود .

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت

  • ۹۴/۱۱/۱۳
  • امیر امیر