تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

تخلیه چاه و معرفی مراکز

 فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن

   منتو سلامت فواید استفاده از لوسیون و کرم بدناستفاده از لوسیون و یا کرم بدن تاثیر زیادی در حفط رطوبت و زیبایی پوست بدن دارد در زیر به فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن می پردازیم:
لغت “butter” به کره ها یا روغن های جامد گفته می شه، ;body butter ها از ترکیب روغن های گیاهی پایه و روغن های جامد یا کره های گیاهی (مانند کره کاکائو و …) تشکیل شدند. کره بدن آب ندارد و به این دلیله که نسبت به لوسیون ها و کرم ها بافت غلیظ تری دارد و زمان بیشتری می بره تا جذب پوست شود. Body Butter ممکنه، بر اساس نوع روغنی که داره و نوع پوست مصرف کننده، یک لایه کمی روغنی، از چند دقیقه تا چند ساعت روی پوست باقی بگذارد.
تمام کرم ها یا لوسیون های بدن طبیعی، از روغن ها، آب (یا عصاره ها و محلول های گیاهی حاوی آب) و یک موم یا یک غلیظ کننده (مانند صمغ زنتان) یا انواع مواد امولسیون کننده (مانند براکس) ساخته شدند.

لوسیون ها و کرم ها، نسبت به کره بدن بافت سبک تر و رقیق تری دارند و راحت تر پخش و جذب پوست می شوند. لوسیون ها از کرم ها رقیق تر هستند، چون نسبت به کرم ها درصد بیشتری آب دارند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوست کف پاهایتان به دلیل خشکی زیاد ترک می‌خورد، استفاده از لوسیون بدن می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. لوسیون‌های بدن در جدا کردن سلول‌های مرده کف پا نقش به‌سزایی دارد. البته در شرایطی که پینه‌های کف پاهایتان قرمز، ملتهب و دردناک است، باید با پزشک‌تان مشورت کنید.

استفاده از لوسیون‌های بدن حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند. در ضمن رایحه و بوی خوش آن فراموش نشدنی است. شما می‌توانید رایحه لوسیون‌های بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکیبات موجود درآن انتخاب کنید.

حتی اگر پوست شما در بهترین حالت سلامتی و شادابی باشد و به هیچ‌گونه مرطوب‌کننده‌ای احتیاج نداشته باشد، استفاده از لوسیون‌ بدن به پوست‌تان آرامش می‌دهد. اگر لوسیون را همراه ماساژ بدن استفاده کنید تاثیر آن چند برابر می‌شود.

  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • امیر امیر